“No buy 2025.” daleko je najbolji viralni izazov dosad
Nakon što smo godinama na društvenim mrežama svjedočili sadržaju poput golemih haulova s desecima pomodnih odjevnih komada, viralnim kozmetičkim pr...
Laboratorij za poremećaje u prehrani na Sveučilištu Notre Dameu u Indijani otkrio je da ženski razgovori o debljini i rješavanju tog problema loše utječu na društveni status, odnosno popularnost iako se čini da takve teme povezuju žene.
Štoviše, punije žene koje ne pričaju o svojim kilogramima popularnije su od onih koje su mršavije, ali imaju potrebu da ističu koliko su nesretne zbog svog izgleda.
U istraživanju su sudjelovale djevojke uzrasta od 18 do 25 godina koje su proučavale kako žene reagiraju na svoje fotografije, kako piše “Daily Mail“.
“Žene koje su negativno pričale o svom fizičkom izgledu, bez obzira na to jesu li zaista debele, dobile su nižu ocjenu za simpatičnost i pristupačnost”, objašnjava voditeljica istraživanja Aleksandra Korning, dodajući da su žene s viškom kilograma, ali i pozitivnim stavom o svom izgledu dobile višu ocjenu od onih koje su mršavije i jednako nezadovoljne.
U istraživanju zaključuju da su razgovori o višku kilograma i fizičkim nedostacima među ženama vrlo negativni jer kod nekih osoba mogu stvoriti lošu sliku o sebi i potaknu loše prehrambene navike ili poremećaje, kako piše “Daily Mail”.