Matilda Djerf oglasila se na optužbe da zlostavlja zaposlenike: ovo je njezina strana priče
Matilda Djerf i zlostavljanje na radnome mjestu sve su o čemu se ovih dana govori u svijetu influencera. Donedavno se činilo da nema kraja Matildi ...
Svi žele da ih se na poslu cijeni, no to ne dolazi samo od sebe i svatko se za to treba potruditi. Psihologinja Amy Cooper Hakim nabrojala je za portal Psychology Today korake za koje kaže da bi ih svatko trebao poduzimati ako želi da ga se na poslu na najbolji mogući način primjećuje.
– Sudjelujte na svim sastancima na kojima možete kako biste se stalno informirali o aktualnim temama. Postoje i brojne virtualne mogućnosti za povezivanje s udrugama iz raznih profesija.
– Prijavite se za dobivanje biltena ili vijesti raznih srodnih udruga.
– Redovito čitajte relevantne časopise i blogove kako biste nadređenima mogli iznijeti svoje prijedloge. Kad pronađete zanimljiv članak, podijelite ga sa šefom ili s kolegama na idućem sastanku.
– Budite pažljivi s prijedlozima na sastancima. Neka vas vide kao inteligentnu, kreativnu i snalažljivu osobu.
– Budi korisni. Ponudite se da preuzmete neki projekt ili zadatak od kojih će se drugi možda uplašiti – naravno, ako znate da ste ga vi u stanju obaviti. Time ćete pokazati inicijativu i naglasiti da ste timski igrač.
– Budite aktivni na LinkedInu. Dijelite relevantne članke i promišljeno komentirajte druge objave.
– Profesionalni se odnosi trebaju graditi i održavati zbog zajedničkih interesa, a ne zato što trebate nešto od nekog pojedinca. Ako se ponašate kako biste trebali, uvijek ćete moći od drugih tražiti pomoć ili savjet.
– Zapamtite: Iako svi želimo biti primijećeni i upamćeni na radnom mjestu, ne želimo da nas se doživljava kao one koji su previše usmjereni na sebe. Ključ je zvučati vjerodostojno, a ne bahato.
– Kod kuće vježbajte pričati o poslu. Što više vježbate, lakše će vam biti reći neke fraze čak i ako ste nervozni ili vam nedostaje samopouzdanja.
– Kad razgovarate s kolegom, čak i ako je znatno stariji, koristite izraze poput ‘Iz mog iskustva’… Čak i najiskusniji profesionalci imaju koristi od saznavanja tuđih uspjeha i pogrešaka.
– Kad razgovarate s klijentom, referirajte se na druge uspješne klijente s kojima ste u kontaktu ali bez otkrivanja povjerljivih podataka. Možete npr. reći: ‘Uspješno sam koristio ovaj pristup i s drugim klijentima’ ili ‘Mnogi moji klijenti misle da je ovaj pristup vrlo koristan’.
– Prije nego što na sastanku kolegama ponudite prijedlog koji možda neće biti dobro prihvaćen, recite npr.: ‘Uspješno sam se bavio takvim situacijama sve do…’ Ili “Kad smo se u prošlosti suočili sa sličnim situacijama, to je bilo prilično učinkovito.”