Kad je riječ o pozitivnom stavu zemalja o menstrualnom zdravlju, Hrvatska je na 70. mjestu
Povodom početka Olimpijskih igara Intimina je provela istraživanje o reproduktivnom zdravlju na 206 zemalja koje se ovog ljeta natječu u Parizu - g...
Ustanova za djecu s posebnim potrebama u Engleskoj koristi VR naočale kako bi polaznici spoznali iskustva iz vanjskog svijeta. Osoblje se nada da će pametna tehnologija pomoći djeci da se prilagode stvarnosti, ali i uživaju u prekrasnim iskustvima kao što je virtualno skijanje i ronjenje u dubinama mora.
Osobe s autizmom stresno doživljavaju nove i nepoznate situacije. U učionicama otkrivaju kako izgleda ulazak u avion ili posjet trgovačkom centru, kako piše New York Post.
„Djeca s autizmom imaju problema s intenzivnim podražajima koji dolaze iz vanjskog svijeta. Nepoznate ih pojave mogu uznemiriti kada se s njima susretnu u stvarnosti. Naši polaznici vole ono što im je poznato i dio je njihove svakodnevne rutine. VR naočale pomažu da se susretnu sa stvarnim iskustvima i lakše prebrode šok koji nastaje na nepoznatim mjestima“, kaže profesor računarstva u školi Prior’s Court Nuno Guerreiro.
Školu trenutačno pohađa 95 mladih ljudi s autizmom. Mnogi od njih nemaju razvijene govorne sposobnosti i ne komuniciraju s drugim ljudima.
Škola se nada da će podaci koji se prikupljaju u ovom oglednom programu razviti nove strategije učenja. Prikupljaju se informacije o tome kako učenik provodi dan, što jede, koliko uči i kako se ponaša.
„Pristupamo proučavanju uobičajenih radnji kao da je riječ o iznimnim slučajevima. To se prije svega odnosi na učestalost kriza, unos hrane i pića, korištenje toaleta, spavanje i druge aktivnosti. Nadamo se da ćemo steći dragocjena saznanja o životu djece s autizmom i približiti njihov svijet ostatku populacije. Želimo svoja iskustva podijeliti s kolegama koji rade na sličnim poslovima diljem svijeta“, ističe autorica istraživanja Elaine Hudgell.