Kako do zdravih desni i bezbrižnog osmijeha bez dosadnog četkanja
Bakterije u zubnom plaku uzrokuju 95 % bolesti usne šupljine. Srećom, postoji praktično rješenje.Lumoral je svjetlom aktivirana otopina za oral...
Ako ste se ikad pitali koje kozmetičke marke najviše intrigiraju kupce, Google donosi odgovor.
Google Trends, pouzdano mjerilo javnog interesa, pruža nam jedinstvenu priliku za praćenje otkucaja bila beauty svijeta. Koristeći ovaj alat, izvukli smo vrijedne uvide u brendove koji su zauzeli središte pozornosti tijekom prve polovice 2024. godine.
Prošle godine na meti guglanja bili su novi kozmetički brendovi u vlasništvu slavnih osoba – najguglaniji beauty brend sa 7,708,000 pretraživanja bio je Rare Beauty Selene Gomez, a u stopu ga je pratilo pretraživanje Rihanninog brenda Fenty Beauty.
U odnosu na prošlogodišnje pretraživanje, ove godine na tron je zasjeo manje poznati južnokorejski brend, a prati ga popularni američki drogerijski brend preparative i mnogima omiljena kanadska dekorativna kozmetika. Otkrijte ih u nastavku…
View this post on Instagram
Vrlo popularan na društvenim mrežama, Oh K! brend postao je poznat zahvaljujući sheet maskama za lice u šarenim pakiranjima. Prvo su se koristile u Južnoj Koreji, a brzo su prešle granice matične zemlje kako bi dospjele na međunarodno tržište. Po čemu su posebne? Svaka maska posvećena je aktivnom sastojku, koji sâm cilja na tip problema kože, primjerice: lubenica i aloja za hidraciju, šipak za antioksidativno djelovanje, vitamin C za jačanje blistavosti.
View this post on Instagram
Jedan od najpopularnijih brendova za njegu kože u Sjedinjenim Državama, razvijen od strane dermatologa, CeraVe nudi niz povoljnih tretmana za njegu tijela i lica čije se formule baziraju na obnavljajućim ceramidima i hidratantnoj hijaluronskoj kiselini. Omiljeni proizvodi? Pjenušavi gel za čišćenje lica i uklanjanje šminke te krema za tijelo koja kontinuirano hidrira kožu 48 sati.
View this post on Instagram
S više od 30 godina tradicije, kanadski make-up brend zauzima povlašteno mjesto u torbicama vizažista. Najpopularniji proizvodi su ruževi za usne koji postoje u više od 200 nijansi i sedam različitih tekstura te sprej za učvršćivanje Prep + Prime koji fiksira šminku i štiti kožu od štetnih vanjskih utjecaja.
View this post on Instagram
Foto: jacoblund, iStock/Getty Images Plus via Getty Images