Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Zavodljiva crvena ili romantična roza? Često se ne možete odlučiti koji ruž nanijeti za izlazak u grad? Ne morate se više pitati koja nijansa najviše odgovara vašem outfitu, jer od sada ne morate imati samo jednu boju na usnama. Ravno s modnih pista i stranica časopisa dolazi novi beauty trend – usne u dvije boje. Za razliku od ombre usana i postupnog nijansiranja, ovdje nosite dvije boje sasvim odvojeno tj. jedna se nanosi na gornju, a druga na donju usnu.
Neobičan trend vrlo brzo zapalio je društvene mreže, a rado ga preporučuju i make-up artisti diljem svijeta. Novi look na vašim usnama možete postići na dva načina: koristeći komplementarne ili suprotne boje.
Ako želite da vaše usne izgledaju punije, koristite srodne boje u različitim nijansama, na primjer, nježnoroza na donjoj usni i jarku pink na gornjoj, kako preporučuje visažistica Sarsha Lépeche. Dodatni plus: slične boje možete nositi u casual varijanti preko dana, pa čak i uz poslovne kombinacije.
Smjele djevojke koje žele svojim usnama privući poglede drugih mogu nanijeti dvije suprotne boje, kao što su narančasta i roza, ili ljubičasta i crvena. Za zavodljivi vamp look možete kombinirati tamnocrveni ruž na gornjoj usni i srebrne šljokice na donjoj. Ovakav look idealan je za lude večernje izlaske.
Novi beauty trend omogućava kombiniranje ne samo različitih boja nego i ruževa različite teksture, poput intenzivnog mat i ruža s baršunastim sjajem. Kod ovakvog šminkanja morate voditi računa o dugotrajnosti ruža, jer koristite različite formule. Također, da usne ne bi izgledale neuredno i da ne bi došlo da prelijevanja i razmazivanja, iscrtajte konture olovkom u odgovarajućoj boji, a zatim koristite četkicu za precizno nanošenje ruža.
Krenite u eksperimentiranje, jer je broj kombinacija neograničen, a na vama je da izaberete omiljenu.
Izvor: Life Content
Foto: Instagram