Ben and Jerry’s, jedan od najpoznatijih proizvođača sladoleda, ponovno je oduševio javnost. Prošle su godine napustili korištenje jednokratne plastike, a ove su godine odlučili ići korak dalje u ekološkoj borbi.
Naime, pakiranje novog veganskog sladoleda namijenjeno za australsko tržište proizvođači su odlučili oslikati aktivističkim porukama. Na svakoj od kutijica bit će napisana imena neka od tri političara, točnije premijera Scotta Morrisona ili nekog od članova australskog parlamenta, Josha Frydenberga i Angusa Taylora. Uz neka od tih imena stajat će zahtjev za potpunim prestankom korištenja fosilnih goriva te stopostotnim prebacivanjem na obnovljive izvore.
https://www.instagram.com/p/CDufnPdHu9S/
Steph Curley, menadžerica za aktivizam brenda Ben and Jerry’s, izjavila je kako je njezin posao pozvati ljude na drukčiji i savjesniji život kad je u pitanju priroda. Klimatske su promjene stvarne i iako utječu na sve, na neke generacije ipak utječu više i jače. Curley je naglasila da uz pomoć potrošača i “običnih” ljudi brend ima moć napraviti velike promjene.
Dio zarade od svakog prodanog sladoleda bit će doniran snažnom ekološkom pokretu 350.org Australia. Uz njihovu novčanu pomoć povećat će se mogućnosti za bolju edukaciju oko klimatskih promjena te podizanje svijesti o važnosti ekologije. Ben and Jerry’s brend još je jednom iskoristio vlastitu popularnost i moć kako bi pomogao našem planetu te je time dokazao da svaki veliki brend može učiniti više za prirodu.