Najprodavanije trenirke hrvatskog održivog brenda sada u novom ruhu

by | 6 travnja, 2022
hrvatski održivi brend

Hrvatski brend ekološki osviještene odjeće, lunilou, u svojoj proljetnoj kolekciji donosi novu verziju najprodavanijih trenirki, ovaj put u novim bojama i dodatnim modelima.

Sada već prepoznatljivi, svi proizvodi izrađeni su od 100 % organskog pamuka s GOTS certifikatom. Inspiracija za ovu kolekciju bio je sportski stil života s elementima mode 90-ih godina.

“Jedan od naših najprodavanijih proizvoda – ženska trenirka, u ovoj kolekciji pojavljuje se u novom ruhu. Uz neutralne lunilou boje, dodali smo i nove boje idealne za proljetne dane. Napravili smo zaokret u odnosu na prethodne kampanje i izašli iz prepoznatljivih okvira te je snimanje ove kampanje bilo na zanimljivoj lokaciji Automotodroma Grobnik“, otkrila je Izabel Kovačić, koja već sedam godina uspješno stoji iza brenda lunilou.

hrvatski održivi brend

hrvatski održivi brend

hrvatski održivi brend

Osim spomenutih padded trenirki, kolekcija se sastoji i od oversized modela, zip hoodieca, kratkih hlača i trapez hlača. Dolazi u šest boja i tri veličine te se svi proizvodi mogu kombinirati za željeni look.

Koliko pažnje lunilou pridaje ekološkoj održivosti pokazuje i činjenica da je cijeli proces proizvodnje i prodaje u skladu sa zaštitom okoliša te je čak i ambalaža od recikliranih i bio-razgradivih materijala.

“Trudimo se kroz naše proizvode podići svijest o važnosti očuvanja našeg planeta i okoliša. Kroz male korake zajedno možemo puno postići. Naši proizvodi izrađeni su da traju pa tako i ova kolekcija ženske sportske odjeće koja je namijenjena da traje više od samo jedne sezone. Za ovu godinu pripremili smo još dvije ljetne kolekcije koje s nestrpljenjem čekamo predstaviti”, dodala je Izabel.

hrvatski održivi brend

 

Kolekcija je dostupna online na www.lunilou.com i u showroomu u Zagrebu, na adresi Ilica 26.

Foto: Irina i Matej Florschutz
Modeli: Ivana Vukušić i Izabel Kovačić
Lokacija: Automotodrom Grobnik
Kosa: Salon Teuta