Genijalna ideja: eventi na kojima se odvija razmjena parfema postaju sve veći hit
Žene su oduvijek ludovale za parfemima i toaletnim vodicama, no svi stručnjaci iz svijeta kozmetike slažu se da scena parfema nikad nije bila tolik...
“Ženski rokovnik” za 2017. godinu predstavljen je jučer na Zagrebačkom Velesajmu pod sloganom “Žena ženi nije vuk”. Inspiracija za slogan i ovogodišnju temu bile su sve žene, njih više od 50, koje su od 2009. godine stvarale, osmišljavale i dizajnirale “Ženski rokovnik”.
Osnovna ideja kreatorica rokovnika bila je pokazati da u današnje vrijeme postoje žene koje su jedna drugoj izvor inspiracije i podrška, da postoje žene koje u drugim ženama ne vide suparnice nego suputnice. To su žene koje streme vlastitom uspjehu, ali se ne boje tuđeg. One ga zajedno slave.
Dunja Tadić, idejna začetnica i vlasnica brenda “Ženski rokovnik”, na predstavljanju je objasnila kako je nastala ideja za novi rokovnik: „Kada sam 2009. godine nakon neuspješne potrage za funkcionalnim i inspirativnim rokovnikom kreirala prvi “Ženski rokovnik”, nisam niti mogla sanjati u što će ta moja ideja prerasti i kako će narasti. Činjenica je da je “Ženski rokovnik” tijekom svih tih godina postao uistinu velika ženska priča. Uspjehu ovog rokovnika doprinijele su samo i isključivo žene. Žene koje ga kupuju i koriste. Žene koje ga godinama stvaraju i rade na njemu, stoga je i ovogodišnji slogan “Žena ženi nije vuk” izraz zahvalnosti svim tim ženama, ali i podsjetnik svima nama kakve možemo i moramo biti.“
Književnica Ingrid Divković autorica je inspirativnih citata koji se nalaze u unutrašnjosti svakog rokovnika, a također je i kreatorica posebnog, limitiranog izdanja “Ženskog rokovnika” za 2017. godinu.
“Dunju sam upoznala prije godinu dana i nakon samo jednog razgovora shvatile smo koliko toga nas povezuje. Nakon prvog razgovora, ideja o zajedničkoj suradnji razvila se spontano. Stvarno sam sretna što sam dio ove prekrasne priče, jer riječ je o najljepšoj ženskoj suradnji u kojoj sam sudjelovala. Iznimno sam ponosna i na ovogodišnje limitirano izdanje koje u potpunosti potpisujem. Ostaje mi samo nadati se da će korisnice rokovnika prepoznati ljubav, predanost, viziju i zahvalnost koja stoji iza našeg rada i koju im sada prezentiramo“, izjavila je Ingrid Divković o ovoj suradnji.
Naslovnica s inspirativnim citatom “Believe in miracles” nastala je u suradnji s četiri posebne žene. Nataša, Jelena, Marija i Nevena poznatije kao The Frajle primjer su ženskog zajedništva i podrške te diljem regije poznate po svojoj neiscrpnoj energiji i glazbi koju stvaraju.
“The Frajle su četiri žene koje već godinama zajedno rade, surađuju i stvaraju te smo sasvim spontano postale uzor ženskog zajedništva. Kreativni tim “Ženskog rokovnika” nas je kontaktirao, prenijeli su nam ideju i temu ovogodišnjeg rokovnika sa željom da upravo ovaj novi rokovnik za 2017. godinu kreiramo i stvaramo zajedno s njima. Naslovnicu “Believe in miracles” zajedno smo osmislile, a neke naše izjave i stihovi pjesama nalaze se u unutrašnjosti rokovnika. Vjerujemo da smo zajedno, ispunjene tom ženskom energijom i našim iskrenim stavom da žena ženi nije vuk nego prijatelj, stvorile divan proizvod koji će uveseljavati korisnice rokovnika kroz cijelu 2017. godinu“, izjavile su Nataša, Jelena, Marija i Nevena na predstavljanju.
Sve ilustracije u “Ženskom rokovniku”, i to njih ukupno 157, kao i šest naslovnica, nacrtala je umjetnica i grafička dizajnerica Josipa Maras.
Dizajneri “Ženskog rokovnika” u suradnji s gospođom Alis Pečarić Marić, vlasnicom bloga Čitaj knjigu, osmislili su i poseban poklon svim korisnicima. Dnevnik čitanja ove godine poseban je dodatak “Ženskog rokovnika” koji će razveseliti sve ljubitelje knjiga i čitanja.
“Ženski rokovnik” prepoznatljiv je po zanimljivim, i u svakodnevnom životu vrlo korisnim dodacima kao što su malo ogledalo, stranice za bojenje, gumice za olovku te niz rubrika koje olakšavaju svakodnevnu organizaciju. “Ženski rokovnik” u potpunosti je proizveden u Hrvatskoj i zaštićen je kao domaći brend koji je, osim na hrvatskom tržištu, dostupan u Bosni i Hercegovini te Srbiji, kao i putem webshopa i na engleskom jeziku.