Proteinski gingerbread smoothie kao doručak koji će vam dati snagu i razveseliti vas od jutra
Brzinsko čišćenje doma i kićenje drvca, odlazak na ručak "kod njegovih", pripremanje kolača za goste i kasnonoćna druženja s prijateljima - blagdan...
“Ženski rokovnik” za 2017. godinu predstavljen je jučer na Zagrebačkom Velesajmu pod sloganom “Žena ženi nije vuk”. Inspiracija za slogan i ovogodišnju temu bile su sve žene, njih više od 50, koje su od 2009. godine stvarale, osmišljavale i dizajnirale “Ženski rokovnik”.
Osnovna ideja kreatorica rokovnika bila je pokazati da u današnje vrijeme postoje žene koje su jedna drugoj izvor inspiracije i podrška, da postoje žene koje u drugim ženama ne vide suparnice nego suputnice. To su žene koje streme vlastitom uspjehu, ali se ne boje tuđeg. One ga zajedno slave.
Dunja Tadić, idejna začetnica i vlasnica brenda “Ženski rokovnik”, na predstavljanju je objasnila kako je nastala ideja za novi rokovnik: „Kada sam 2009. godine nakon neuspješne potrage za funkcionalnim i inspirativnim rokovnikom kreirala prvi “Ženski rokovnik”, nisam niti mogla sanjati u što će ta moja ideja prerasti i kako će narasti. Činjenica je da je “Ženski rokovnik” tijekom svih tih godina postao uistinu velika ženska priča. Uspjehu ovog rokovnika doprinijele su samo i isključivo žene. Žene koje ga kupuju i koriste. Žene koje ga godinama stvaraju i rade na njemu, stoga je i ovogodišnji slogan “Žena ženi nije vuk” izraz zahvalnosti svim tim ženama, ali i podsjetnik svima nama kakve možemo i moramo biti.“
Književnica Ingrid Divković autorica je inspirativnih citata koji se nalaze u unutrašnjosti svakog rokovnika, a također je i kreatorica posebnog, limitiranog izdanja “Ženskog rokovnika” za 2017. godinu.
“Dunju sam upoznala prije godinu dana i nakon samo jednog razgovora shvatile smo koliko toga nas povezuje. Nakon prvog razgovora, ideja o zajedničkoj suradnji razvila se spontano. Stvarno sam sretna što sam dio ove prekrasne priče, jer riječ je o najljepšoj ženskoj suradnji u kojoj sam sudjelovala. Iznimno sam ponosna i na ovogodišnje limitirano izdanje koje u potpunosti potpisujem. Ostaje mi samo nadati se da će korisnice rokovnika prepoznati ljubav, predanost, viziju i zahvalnost koja stoji iza našeg rada i koju im sada prezentiramo“, izjavila je Ingrid Divković o ovoj suradnji.
Naslovnica s inspirativnim citatom “Believe in miracles” nastala je u suradnji s četiri posebne žene. Nataša, Jelena, Marija i Nevena poznatije kao The Frajle primjer su ženskog zajedništva i podrške te diljem regije poznate po svojoj neiscrpnoj energiji i glazbi koju stvaraju.
“The Frajle su četiri žene koje već godinama zajedno rade, surađuju i stvaraju te smo sasvim spontano postale uzor ženskog zajedništva. Kreativni tim “Ženskog rokovnika” nas je kontaktirao, prenijeli su nam ideju i temu ovogodišnjeg rokovnika sa željom da upravo ovaj novi rokovnik za 2017. godinu kreiramo i stvaramo zajedno s njima. Naslovnicu “Believe in miracles” zajedno smo osmislile, a neke naše izjave i stihovi pjesama nalaze se u unutrašnjosti rokovnika. Vjerujemo da smo zajedno, ispunjene tom ženskom energijom i našim iskrenim stavom da žena ženi nije vuk nego prijatelj, stvorile divan proizvod koji će uveseljavati korisnice rokovnika kroz cijelu 2017. godinu“, izjavile su Nataša, Jelena, Marija i Nevena na predstavljanju.
Sve ilustracije u “Ženskom rokovniku”, i to njih ukupno 157, kao i šest naslovnica, nacrtala je umjetnica i grafička dizajnerica Josipa Maras.
Dizajneri “Ženskog rokovnika” u suradnji s gospođom Alis Pečarić Marić, vlasnicom bloga Čitaj knjigu, osmislili su i poseban poklon svim korisnicima. Dnevnik čitanja ove godine poseban je dodatak “Ženskog rokovnika” koji će razveseliti sve ljubitelje knjiga i čitanja.
“Ženski rokovnik” prepoznatljiv je po zanimljivim, i u svakodnevnom životu vrlo korisnim dodacima kao što su malo ogledalo, stranice za bojenje, gumice za olovku te niz rubrika koje olakšavaju svakodnevnu organizaciju. “Ženski rokovnik” u potpunosti je proizveden u Hrvatskoj i zaštićen je kao domaći brend koji je, osim na hrvatskom tržištu, dostupan u Bosni i Hercegovini te Srbiji, kao i putem webshopa i na engleskom jeziku.