5 mirisnih trendova koji će vladati ove zime + 15 prijedloga hit parfema
Bilo da vas privlači snježna šuma, slatkoća vanilije ili kremasta toplina bademovog mlijeka, ove zime postoji trend mirisa koji će odgovarati vašoj...
Zagreb je domaćin jedinstvenog sajma u nautici, prvog svjetskog čarter sajma koji je orijentiran uspješnijem B2B poslovanju, koji okuplja najveće čarter tvrtke, agencije, brodogradilišta i dobavljače u industriji. International Charter Expo (ICE) održava se u Areni od 3. do 5. studenog 2017., a od svog prvog izdanja 2013. sajam je utrostručen u veličini i vrijednosti.
Na sajmu će se održati i konferencija za medije i to u subotu, 4. studenog 2017. u 17:30 (Arena, Ulica Vice Vukova 8). Nakon razgovora o specifičnostima sajma i ishodima ovogodišnjeg izdanja, pozivamo vas na „Turski banket“ i prezentaciju „British Virgin Islands News: što nakon uragana?“, koji će započeti u 18 h.
Na sajam dolaze predstavnici 130 čarter kompanija (fleet operators), agenti 200 agencija i 40 raznih dobavljača roba i usluga u nautičkoj industriji. Izlagači dolaze iz 48 država, a predstavljaju flote od preko 10.000 plovila na Mediteranu, Karibima, Bahamima, u Aziji, Indijskom oceanu, Pacifiku i Južnom Pacifiku. Sajmu prisustvuju i najveći brodograditelji čarter jahti: Beneteau, Bavaria, Dehler, Dufour, Hanse, Jeanneau, Lagoon, Bali Catamarans, Elan, Fountaine Pajot, More Boats. Prije samog početka sajma, pomoću specijalizirane aplikacije, sudionici su unaprijed zakazali preko 4.000 osobnih sastanaka.
Sajam će u fokus staviti dva najugroženija čarter tržišta; karipsko i tursko. Prezentacija BVI: News za cilj ima podići svjesnost ostatka čarter industrije o žrtvama uragana na karipskom tržištu, informirati o predviđenom vremenu potrebnom za sanaciju infrastrukture i flota, te traženju pomoći od kolega u nautičkom sektoru u pripremi nadolazeće sezone. U Zagrebu se, naime, dogovara da dio mediteranske flote svojim brodovima, prekooceanskim prelaskom, pomogne nadolazećoj karipskoj sezoni (01/11 – 01/03), s obzirom da su njihove flote djelomično ili potpuno uništene.
Turski banket ima isti cilj – pomoći revitalizaciji turske nautike, do sada najpopularnije europske nautičke destinacije kojoj je promet gotovo prepolovljen u odnosu na 2016. godinu. Pomoć turskom i karipskom tržištu primjeri su kolegijalnosti i razvijenosti nautičke branše.
Sajam prvi put donosi i jedinstveni spoj dizajnerskog namještaja i nautike te je centralni prostor s preko 300 m2 postao showroom najnagrađivanijeg hrvatskog namještaja ERA, koji će predstaviti neke od svojih najcjenjenijih komada, između ostalih iz kolekcije koju je za njih dizajnirao Karim Rashid, a koji je za sajam osmislila dizajnerica interijera Ana Prosenik.