Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Prizovite u misli osjećaj bosih nogu kako polako koračaju po mekoj travnatoj površini, po pješčanoj plaži, po morskim oblucima… Uživite se u tu sliku i osvijestite što osjećate. Osjećaj je odličan, zar ne?! U našim brzim modernim životima, intenzivnim stresnim obvezama i svakodnevici okruženoj tehnologijom, mnogi od nas zaboravili su na tako male, banalne užitke kakvi su nekoć bili uobičajeni, posebno u djetinjstvu – dok smo ljeti bosonogi trčali po bakinom dvorištu ili morskoj obali.
Bose noge simbol su slobode, nema cipela koje ih stežu, nema ograničenja, nema pritiska… Nelipot je riječ koja označava upravo to – “onoga koji hoda bosonog” – onoga koji uživa u prirodi, slobodan i neopterećen.
Ime Nelipot, zbog simbolike koju nosi, savršeno utjelovljava filozofiju koja stoji iza slovenskog brenda prirodne kozmetike – Nelipot. Zahvaljujući posebnoj poslovnoj priči, ali i zahvaljujući neodoljivim prirodnim sastojcima, teksturama i mirisima, Nelipot se strelovito izdvojio kao jedinstven i poseban na slovenskom tržištu, a sada njihove proizvode možemo kupiti i u Hrvatskoj.
Iza Nelipota stoje slovenski poduzetnici – Tina Štrubelj i Simon Oblak – koji su osmislili kozmetiku koja će nam omogućiti upravo nevinu i svima nama urođenu “bosonogost” – povratak prirodi, povratak prirodnim receptima naši baka i djedova, povratak tradiciji nastanka kozmetike iz najboljih ljekovitih sastojaka koje nam priroda pruža. Međutim, priča ima još jedan zanimljiv moment. Naime, Tina i Simon bili su među 12 poduzetnika/inovatora koji su zbog svoje izvorne ideje odabrani za sudjelovanje u slovenskom poslovnom reality showu – projektu “Štartaj, Slovenija!”. Pobjedom u 1. sezoni i osvajanjem titule HIT PROIZVOD 2016. godine, osigurali su da se njihovi proizvodi mogu pronaći na policama Interspara Slovenije, a od sada i Hrvatske.
Od prvog trenutka kada u ruke uzmete Nelipot dezodorans u kremi, shvatit ćete da je riječ o posebnom proizvodu – 100% handmade proizvodu u koji su uložene ljubav, strast i kreativnost. Sve se radi s puno emocija i sve se radi ručno – od samoga dezodoransa koji se ručno izrađuje do finalnog pakiranja. Svaka kutijica, svaka mašnica, svaka poruka – sve se ručno izrađuje, ima osobni dodir – to je nešto što kupci osjećaju, cijene i vole.
Tina i Simon za početak pred hrvatske kupce donose liniju svojih najprodavanijih prirodnih dezodoransa u kremi: Nelipot Shac, Nelipot Basic i muški dezodorans Nelipot Irof (kojeg mogu koristiti i žene). Svi su oni ručno rađeni, 100 % prirodni, imaju ekološki certifikat te su primjereni za vegane. Tina i Simon imaju vrlo jasno pravilo u proizvodnji i kreiranju svojih proizvoda – “Ono što ne možeš staviti u usta, nemoj stavljati ni na kožu.” Dakle, ako pojedete komadić dezodoransa (a čarobni mirisi svakako zovu i na to), ništa se neće dogoditi.
Kako Nelipot dezodoransi miriše? – Shac je osvježavajuća kombinacija ulja čajevca i limunske trave iz organskog uzgoja. Basic ima predivan gurmanski, egzotični miris kokosa, a Irof donosi note frangipanija i bergamota. Uz ove čarobne mirisne note, baza dezodoransa je potpuno prirodna – kokosova mast, ulje jojobe, soda bikarbona…
“Ideja da razvijemo brend prirodne kozmetike rodila se sasvim spontano, kao posljedica promjene našeg vlastitog životnog stila i vraćanja prirodi. Postojeći dezodoransi nikako nas nisu zadovoljili jer su prepuni kemijskih aditiva (najčešće aluminij-klorhidrata), alkohola, itd. Metodom pogrešaka i pokušaja došli smo do formula koje smo željeli, s time da smo više od 10 mjeseci na samima sebi testirali različite formulacije i mirise. Iako smo dezodoranse kreirali prije, sudjelovanje u projektu “Štartaj, Slovenija!” za nas je bila važna odskočna daska jer nam je emisija dala takav boost da smo oboje ostavili redovne poslove i potpuno se posvetili razvoju brenda Nelipot. Sada zapošljavamo pet ljudi i svoj smo mali laboratorij iz garaže prebacili u veći proizvodni pogon u okolici Ljubljane. U Sloveniji su naši proizvodi odlično prihvaćeni, a super je krenulo i u Hrvatskoj”, ističu Tina i Simon.
Potrošači koji paze na svoje zdravlje i na ono što nanose na svoju kožu sigurno će prepoznati izvrsnost jedinstvenih Nelipot dezodoransa u kremi koji spajaju najbolje prirodne sastojke, prekrasne mirise, efikasnost, istančan minimalistički dizajn i osobni dodir – od početka do kraja procesa nastanka.
Cijena dezodoranasa u kremi je 72,00 HRK; dostupni su u hipermarketima Interspar te na www.nelipot.hr