
8 proizvoda iz nove essence kolekcije koji bi uskoro mogli postati viralni
Ako postoji savršeno vrijeme za osvježenje naše beauty rutine, to je definitivno proljeće. Bilo da tražite novi, zabavni make up ili proizvode koji...
Većinom se na naslovnicama modnih časopisa nalaze savršene žene i muškarci. No prirodna ljepota može izazvati puno više emocija od ideala.
ModCloth je prvo bio specijaliziran za prodavanje odjeće i modnih dodataka inspiriranih prošlim vremenima. Započeli su online trgovinom „čudnih“ modnih predmeta za retro djevojke, a danas su prilagodili svoju otkačenu estetiku.
Izdvojili su se od ostalih brendova tako što su od početka uključivali sve žene u svoje kampanje. Pod sve mislimo na uključivanje žena kojima su prikazivali pozitivne slike tijela u odnosu na tradicionalne veličine modela s pista, koje preferira veći dio modne industrije.
Istu politiku vode i u svojim prodavaonicama, u kojima se više od pola inventara sastoji od odjeće koja je dostupna u svim veličinama, od XXS do 4X ili XXL.
Za prošlogodišnju kolekciju kupaćih kostima zaposlili su svoje zaposlenike umjesto profesionalnih modela. I sama suosnivačica, Susan Fregg Koger, sudjelovala je u ovom nesvakidašnjem projektu. Žene koje su sudjelovale znale su da će slike biti objavljene bez dotjerivanja. Htjele su svijetu pokazati da je sasvim u redu biti ono što jesi i voljeti svoje tijelo onakvo kakvo jest.