Kultni Black Opium dobio je “svečani” makeover – za blagdane stiže u “glitter” verziji
YSL je upravo lansirao Black Opium Eau de Parfum Glitter, lepršav, sladak i seksi zaokret kultnog mirisa Black Opium. Jedva čekamo isprobati ga! ...
Većinom se na naslovnicama modnih časopisa nalaze savršene žene i muškarci. No prirodna ljepota može izazvati puno više emocija od ideala.
ModCloth je prvo bio specijaliziran za prodavanje odjeće i modnih dodataka inspiriranih prošlim vremenima. Započeli su online trgovinom „čudnih“ modnih predmeta za retro djevojke, a danas su prilagodili svoju otkačenu estetiku.
Izdvojili su se od ostalih brendova tako što su od početka uključivali sve žene u svoje kampanje. Pod sve mislimo na uključivanje žena kojima su prikazivali pozitivne slike tijela u odnosu na tradicionalne veličine modela s pista, koje preferira veći dio modne industrije.
Istu politiku vode i u svojim prodavaonicama, u kojima se više od pola inventara sastoji od odjeće koja je dostupna u svim veličinama, od XXS do 4X ili XXL.
Za prošlogodišnju kolekciju kupaćih kostima zaposlili su svoje zaposlenike umjesto profesionalnih modela. I sama suosnivačica, Susan Fregg Koger, sudjelovala je u ovom nesvakidašnjem projektu. Žene koje su sudjelovale znale su da će slike biti objavljene bez dotjerivanja. Htjele su svijetu pokazati da je sasvim u redu biti ono što jesi i voljeti svoje tijelo onakvo kakvo jest.