
Svjetska trenerica holivudskih zvijezda dolazi u Zagreb podijeliti tajne liderske komunikacije
Lideri ne osvajaju povjerenje samo riječima. Njihova prisutnost govori jednako glasno. Ulogu lidera ne čini samo znanje i iskustvo – činimo je mi s...
Kako ne biste upropastili priliku, obavezno pročitajte koje pogreške ne smijete učiniti.
1. Nemojte doći nepripremljeni
Prije nego što odete na razgovor, istražite tvrtku, njihovu politiku i filozofiju za slučaj da vam postave koje pitanje u vezi s njihovim poslovanjem. Poželjno je i da date neki pozitivan komentar na njihov rad.
2. Nemojte se neprikladno obući
Činjenica je da u današnjem svijetu odijelo zaista čini čovjeka. Ma koga lažemo, uvijek je tako bilo! Imajte na umu da ćete ostaviti prvi dojam i u skladu s tim, pobrinite se da on bude dobar. Obucite se profesionalno i uredno. Izbjegavajte prekratke suknje i haljine, duboki dekolte, napadne boje i uzorke, kao i izražajan make-up.
3. Nemojte kasniti
Ne samo da ne smijete zakasniti, već se pobrinite da na dogovorenom mjestu budete barem 15 minuta prije dogovorenog vremena. Ako ne poznate najbolje dio grada u koji idete na razgovor za posao, na vrijeme proučite rutu koju morate proći, kako se ne biste slučajno izgubili ili zapeli u prometu.
4. Nemojte kritizirati bivše kolege
Bez obzira na to koliki je vaš bivši šef ili netko od kolega nekolegijalan, nemojte to reći. Ogovaranjem bivših suradnika ostavit ćete dojam djetinjaste i nezrele, te neprofesionalne osobe.
Izvor: cosmopolitan.hr