Judita Franković Brdar u potrazi za djetetom u sebi
Kiša je neumorno padala tjedan dana, no nedjeljno jutro bilo je djelomično suho, i ugodno prohladno. Judita Franković Brdar na snimanje j...
Severinini “Silikoni” podigli su popriličnu medijsku prašinu, kako zbog suludog prepucavanja s Karleušom uoči objave singla, tako i zbog vrhunski produciranog spota, ali i, neizbježno, zbog stihova. Neki ju hvale, neki kude, a na stranicama Libele slave Sevin povratak smislenom izražavanju.
“Silikoni” su Severinin povratak u formu nakon godina jezivih hit singlova koji su svoju popularnost nalazili u himničnim porukama o izlascima i alkoholiziranju, a čija je jedina svrha bila svako ljeto iznova potvrđivati status najveće zvijezde Balkana. Severina se u novoj pjesmi dotaknula teme ženskog izgleda i odnosa žene prema vlastitom tijelu. Naoko banalan tekst u narodnjačkom aranžmanu vrlo je jednostavno odbaciti kao šund, no takav pristup je kratkovidan i ne uzima u obzir strukturu Severinine publike”, piše Libela te u nastavku podsjeća kako “iznimno konzervativno i primitivno društvo koje u većoj mjeri sačinjava Balkan, pa tako i Severininu publiku, ženu percipira isključivo kao seksualni objekt uzimajući u obzir njezin izgled”, s naglaskom na veličinu poprsja, zbog čega se mnoge žene odlučuju na ugradnju silikonskih umetaka, a upravo isti ti umetci vlasnicu redovito diskreditiraju kao “umjetnu ženu lakog morala” .
A Seve je, smatraju u Libeli, ovdje napravila pravi potez i toj temi pristupila na drukčiji način – iz prespektive žene koju muškarac osuđuje jer je stavila silikonske umetke, očitala je bukvicu i njemu i njegovim istomišljenicima davši mu jasno do znanja da su joj grudi takve jer je to sama željela i tako, zaključuju u Libeli “kroz nekoliko pomalo komičnih rima, jasno potvrđuje kontrolu nad svojim tijelom i s ponosom nosi svoje silikone jer joj se sviđaju i želi ih nositi”.
No, to nije sve
“Pripadajući videobroj temu odnosa prema ženskom izgledu u “Silikonima” proširuje u nekoliko drugih smjerova. Severina, Sajsi MC i Seka Sablić u tvornici niz vježbenica pripremaju za ulogu savršene žene odbacujući u procesu sve one koje nisu dorasle zadatku. U svojoj završnoj prezentaciji, sve novopečene savršene žene izgledaju jednako, baš kao što to društvo koje osuđuje bilo kakve posebnosti i odmake od kanona ljepote i očekuje. Završna scena prikazuje glumačku legendu Seku Sablić kako daleko od očiju od svih i sama pokušava biti hiperseksualizirana kao i njezine vježbenice, potvrđujući tako negativnu percepciju društva prema izgledu i seksualnosti starijih žena”, piše na web-stranicama Libele., gdje možete pročitati cijeli osvrt na pjesmu.