Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
U veljači ove godine na Mercedes-Benz tjednu mode u Kijevu, najviše pažnje zaokupio je modni brend Ksenia Schnaider, iza kojeg se krije dizajnerica Ksenia Marchenko i grafički dizajner Anton Schnaider. Ovaj dvojac već dugo je poznat po svojim pikseliziranim grafikama i korištenjem tradicionalnih ukrajinskih motiva kao što je krajolik, a u svojoj novoj kolekciji za jesen i zimu fokusirali su se na traper. Vođeni estetikom dekonstrukcije na kojoj počivaju mnogi snažni brendovi, od kojih je trenutno najpopularniji francuski Vetements, predstavili su zanimljiv model traperica za kojim su odmah poludjele sve trendseterice. Dugački model poderan na koljenima i podebljan u prednjem gornjem dijelu, izgleda kao da su na njega prišivene bermude.
“Nadahnuće za kolekcije brenda Ksenia Schnaider uvijek je sama odjeća”, ističe Marchenko. Funkcija, njegova povijest i estetika osnove su za dizajn procesa, a svaki detalj je pomno osmišljen i potom dizajniran. O brzoj popularnosti ovog pomalo apstraktnog modela svjedoče i brojne fotografije s ulica Kijeva i Milana, a o njima su pisali i mnogi svjetski modni časopisi. Ovaj upečatljiv model traperica odlično funkcionira uz jednostavne komade poput crne dolčevite ili običnog T-shirta, a njihov model zahvalan je za slaganje kombinacija koje će uvijek izgledati nonšalantno i jako cool. Cijena ovih traperica je 350 eura, a mogu se nabaviti u službenom dućanu brenda.