Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Victoria’s Secret brend je jednako prepoznatljiv po kupaćim kostimima kao i po donjem rublju. U posljednje dvije godine, brend je čak producirao razmetljiv TV swim specijal za CBS kako bi prikazao kolekciju. Sa+ tim je sada gotovo. Kako prenosi BuzzFeed News, Victoria’s Secret brend ukida liniju kupaćih kostima nakon ove godine, a zamijenit će je active wear linija.
Iz matične kompanije brenda Victoria’s Secret, L Brands, prošle godine stigao je podatak da linija kupaćih kostima sudjeluje s oko 500 milijuna dolara u godišnjim prihodima brenda, ali su u kolovozu ostvarene prodaje bile niže od očekivanih.
Les Wexner, generalni direktor kompanije L Brands, ranije ovog mjeseca je dao izjavu da kompanija “radi ove promjene kako bi ubrzala rast i ojačala posao, sužavajući fokus i pojednostavljujući poslovni model.”
Iz kompanije Victoria’s Secret također su rekli da će napustiti svoj čuveni koncept kataloga i reorganizirati posao u tri sekcije: Victoria’s Secret lingerie, Victoria’s Secret beauty i Pink.