Cool cure poludjele su za novim izdanjem ovih tenisica: Da, mogu se naručiti do Hrvatske
Ako tražite tenisice koje neće imati svaka druga djevojka u gradu i ne bojite se modnih izazova, možda biste se trebali pokušati "dočepati" tenisic...
Victoria’s Secret brend je jednako prepoznatljiv po kupaćim kostimima kao i po donjem rublju. U posljednje dvije godine, brend je čak producirao razmetljiv TV swim specijal za CBS kako bi prikazao kolekciju. Sa+ tim je sada gotovo. Kako prenosi BuzzFeed News, Victoria’s Secret brend ukida liniju kupaćih kostima nakon ove godine, a zamijenit će je active wear linija.
Iz matične kompanije brenda Victoria’s Secret, L Brands, prošle godine stigao je podatak da linija kupaćih kostima sudjeluje s oko 500 milijuna dolara u godišnjim prihodima brenda, ali su u kolovozu ostvarene prodaje bile niže od očekivanih.
Les Wexner, generalni direktor kompanije L Brands, ranije ovog mjeseca je dao izjavu da kompanija “radi ove promjene kako bi ubrzala rast i ojačala posao, sužavajući fokus i pojednostavljujući poslovni model.”
Iz kompanije Victoria’s Secret također su rekli da će napustiti svoj čuveni koncept kataloga i reorganizirati posao u tri sekcije: Victoria’s Secret lingerie, Victoria’s Secret beauty i Pink.