
Victoria Beckham predstavila liniju torbica kakvu još nismo vidjeli: hoće li postati hit?
Na pariškom Tjednu mode, koji je privukao zaljubljenike u modu iz svih krajeva svijeta u francusku prijestolnicu prošlog tjedna, svoje je kreacije ...
Otkako je početkom godine predstavila novi vizualni identitet svog brenda dizajnerica Diana Viljevac oduševljava svojim novim kampanjama. Izuzetak nije ni nova kampanja za novu cruise kolekciju koja idilično spaja vruće ljetne dane i nosive komade odjeće za svaki da. Ovakav pristup novim vizualnim rješenjima savršeno se uklapa i u novu estetiku brenda koja je naišla na odličan feedback među njenim klijenticama.
„Cruise kolekcija nastavlja s čistim i prozračnim linijama. To je ready to wear linija koje je idealna za kombiniranje ljetnih dana i večeri. Nastavila sam rad sa traperom koji je ovog puta u obliku midi suknji sa nedovršenim rubom. Linije su romantične, ali sam sa poderanim rubom htjela da to bude casual varijanta nosiva na košulje i ravne sandale. Osim suknji i košulja imamo i varijante haljina i kombinezona u bijeloj boji te sa prugicama u raznim bojama. Materijali su pamučni i viskozni što je idealno za ljeto koje je pred nama“. izjavila je Diana Viljevac.
Foto: Jakov Baričić
Model: Magdalena Gero (Colors model Management)
Frizura: Lidija Štokić (Hairvetica)
Šminka: Matea Paulus