Ovo su 3 najviralnija proizvoda s Beauty TikToka u 2024.
Ako je davno prošlo vrijeme kada ste se "kačili" na svaku novotariju s TikToka te sada pažljivije i mudrije odabirete što ćete isprobati, izdvojili...
Njega kože postala je jedna od glavnih tema u beauty svijetu unazad par godina i neopisivo smo sretni zbog toga što smo napokon dokučili što naša koža treba.
“Prečesto smo fokusirani isključivo na sastojke, a zaboravljamo gdje taj put stvarno počinje – na našoj koži. Zanemarili smo silne uloge i funkcije koje nosi, zasluge koje joj pripadaju, obilježja zbog kojih smo međusobno jedinstveni”, započela je svoju novu priču vlasnica Skintegre, Jelena Skendžić, jednog od najprodavanijih domaćih skincare brendova.
U moru informacija kojima smo svakodnevno okruženi, a pritom često i krivima, Jelena i njezin tim od onih su koji nas već dugo educiraju na Instagramu o svemu što trebamo znati o koži. Sada, otišli su korak dalje i predstavili platformu HUMAN35 koja će vas educirati još i dublje od sastojaka proizvoda koje čitate na deklaracijama. Educirat će nas o koži, o njezinoj jedinstvenosti, nesavršenostima i baš svemu što ste već dugo željeli pitati svoje dermatologe, a nikako da to napravite. Još jednom, zaokružili su priču i dali svojevrsni odgovor na pitanje zašto je koji proizvod nastao – zbog znanja, ljubavi prema koži i problema koji su do tada bili nerješivi. Svojevrsna desna ruka onome što su do sada već napravili.
Iako vas svakako potičemo na to da posjetite i svoje dermatologe i radite redovite kontrole, platformom HUMAN35 dobili smo još jednog online prijatelja koji nas podsjeća na ono što je bitno – uloge, funkcije i obilježja koja nas ističu i čine jedinstvenima.
Foto: HUMAN35