Zara ima nevjerojatnu novu kolekciju od materijala za konturiranje tijela – zaljubljeni smo
Jeste li već vidjeli predivan puderasto ružičasti bodi iz Zare, s četvrtastim izrezom? Ovaj must-have komad dio je nove mini kolekcije popularnog š...
Luksuzna modna kuća Gucci na svom Instagram profilu koju broji više od 13 milijuna sljedbenika otkrila je svoju novu kampanju koja se definitivno razlikuje od prethodnih.
Kampanja je napravljena u obliku memea, koje korisnici društvenih mreža jednostavno obožavaju. Hastag kampanje je #TFWGucci – “That Feeling When Gucci”. Naime najnovijom kampanjom, predstavljena je posljednja kolekcija satova Les Marché Des Merveilles.
S drukčijim pristupom i viralnim slikama na kojima su radili @beigecardigan, @textsfromyourexistentialist, @siduations, a i drugi, luksuzna modna kuća odabrala je ovakvu vrstu kampanje kako bi se što više približili generaciji milenijalaca, koji svoje slobodno vrijeme provode na društvenim mrežama.
Kreativni direktor Guccia, Alessandro Michele, osobno je pregledao sve meme i izabrao one koji će se pojaviti u kampanji.
Lorena Markoč