Ova kolekcija pidžama je sve što trebate za cozy trenutke kod kuće
Nova Tezenis kolekcija pidžama i loungeweara donosi savršen balans između estetike i udobnosti.Osmišljena za sve one koji žele uživati u opušte...
Ana Maria Ricov predstavlja novu kampanju u kojoj do izražaja dolaze novi momenti u AMR izričaju, poput custom made printa i ženstvenije siluete koja je stvorena za nadolazeće toplije dane. I u novoj kolekciji Ana Maria Ricov zadržava svoje prepoznatljive geometrijske elemente, no svojevrsno se vraća svojim počecima, uvodeći dinamične i izražajne boje te razigranu teksturu i motive.
“Geometrijski i grafički uzorci vizualno su predstavljeni u formi tiska te u formi našivenih traka koje dodatno naglašavaju dinamiku u teksturi materijala. Uz koloristički snažnu ekspresiju naglasak je stavljen na kontraste u aplikaciji tankih linija koje dodatno oplemenjuju opuštenu formu krojeva. Cjelokupan dojam kolekcije karakterno ističe svježinu, opuštenost i razigranost”, objasnila je sama dizajnerica.
Nakon par sezona šireg kroja, Ana Maria Ricov uvodi novitet u novu kolekciju u vidu naglašenog i definiranog struka koji se proteže kroz većinu odjevnih predmeta, a to je posebno uočljivo na haljinama i balonerima. Haljine su dodatno nadopunjene asimetričnim volanima koji sugeriraju na ženstveni i dinamični trenutak, a takvim konstrukcijskim zahvatima dizajnerica je napravila odmak od svoje dosadašnje siluete te tako stvorila novu, ženstveniju formu.
“Okosnicu kolekcije čine funkcionalni i lako nosivi odjevni predmeti pretežno izrađeni od fine viskoze. Kroz odjevne predmete protežu se i transparentni mrežasti materijali, kao i šuškavi taft. Uz vibrantni geometrijski print, kolekcija se temelji na osnovnoj crnoj i bijeloj boji”, pojasnila je Ana Maria Ricov.
Osim nove ženstvenije siluete, u novoj kolekciji ističe se i atraktivan te snažno koloritni uzorak iza kojeg osobno stoji sama dizajnerica. Vlastitim printom dizajnerica je htjela postići grafički dominantni vizualni dojam, čija se ideja temelji na geometrijskim elementima koji su složeni u dinamičnom i intenzivnom ritmu. Osim geometrijskih kompozicija, kroz print se protežu i apstrahirane lutkice, takozvane “plivačice”. Uzorak je printan na viskoznoj tkanini s elastinom koja je idealna za nadolazeće proljetne i ljetne dane.
Nova kampanja snimljena je u Rijeci, gradu koji se kaskadno uzdiže i pritom stvara eklektičnu i zanimljivu kulisu. Kako bi se što bolje dočarao moment svježine i dinamike koja se proteže novom kolekcijom, plavo nebo i dinamične strukture grada formirale su pozadinu nove kampanje. Fotografije potpisuje Doris Fatur, a ispred njezinog objektiva stala je Katarina Skelin. Za make-up je bila zadužena Saša Knežević, dok se za frizuru pobrinuo frizerski studio Eleven.