Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Jelena Skendžić Ratkajec otkriva nam sve o novom mjestu na koje ćete se vraćati po proizvode, ali i znanje
Posljednjih godina beauty industrija kontinuirano i vrlo brzo evoluira, a neki od kreativnih domaćih poduzetnika u stopu prate svjetske trendove i unose novitete na domaću scenu kojima se iz dana u dan veselimo.
Jedna od njih je i Jelena Skendžić Ratkajec, koja godinama vrlo uspješno svima nama približava beauty sastojke i zdravlje kože, i to na potpuno razumljiv način. Osim što je napravila i svojevrsnu revoluciju sa svojim brendom Skintegra, prilagođenom specifičnom problemu ili tipu kože, nedavno je Jelena otišla korak dalje i predstavila Opposite.
Riječ je o jedinstvenoj beauty lokaciji u Draškovićevoj 54, koja se otvorila na proljeće, a koja spaja neke od najprodavanijih ekskluzivnih brendova za kožu i kosu na jednom mjestu. A kako se svijet razvija, tako to osluškuje i Jelena, pa je uz Opposite dućan danas lansiran website na kojem nećete samo kupovati već ćete moći i učiti. U nastavku nam Jelena otkriva što vas sve čeka na novoj najdražoj beauty destinaciji.
Koji će sve brendovi biti prisutni na Opposite webshopu?
Opposite ponuda se proširila što znači da ćemo uz već poznati asortiman poput Skintegre, Gallineea, Geek&Gorgeousa i Davinesa uvesti neke hrvatskom tržištu posve nove brendove, ali i pridružiti im već zasigurno poznate. Novitet su svakako dodaci prehrani – brendovi Almagea i Bio-Kult; odabir smo fokusirali prema brendovima koji nude probiotike (jer je zdravi mikrobiom crijeva izuzetno važan za optimalno funkcioniranje čitavog organizma, a time i ljepotu) te na kvalitetne brendove vitamina i minerala koji sadrže izuzetnu tehnologiju dostave tih mikronutrijenata. Naravno, pojačali smo i asortiman probrane ljekarničke dermokozmetike kao što su Avène, Heliocare, Uriage i Ducray te funkcionalne, tretmanske kozmetike poput Bepanthena, a dodali smo i popularne haircare brendove kao što su Macadamia i Klorane. Novost je i ponuda menstrualnih čašica Ruby cup koje imaju jedinstvenu priču te za svaku kupljenu čašicu jednu čašicu daruju djevojkama i ženama koje žive u uvjetima menstrualnog siromaštva. Asortiman će rasti i proširivati se u nadolazećim mjesecima.
Po kojem principu birate brendove?
Jednostavno rečeno, biram brendove koje bih izabrala za sebe jer sam se kao beauty insider uvjerila u kvalitetu tih proizvoda i želim podržati brendove koji promoviraju kvalitetu, koji iza sebe imaju toplu ljudsku priču, koji ulažu puno u istraživanje i razvoj jer su te vrijednosti komplementarne mojim vrijednostima. Također, radeći godinama izravno s našom ciljanom skupinom klijenata, uvjerila sam se koliko je bitan osjećaj povjerenja i podrške, a to je nešto što Opposite pruža svojim jedinstvenim poslovnim modelom koji je apsolutno posvećen kupcu i koji uslugu stavlja na prvo mjesto te je nadogradnja iz fizičkog prostora prodaje na webshop bila logičan korak.
Po čemu ovo nije samo još jedan u moru beauty webshopova?
Zato što je strateški pomno isplaniran i zato što polazi iz pozicije razumijevanja stvarne potrebe naših kupaca, odnosno nije zasićen artiklima koji na njemu egzistiraju samo zato da se prodaju. Primjerice, na njemu ćete moći pronaći insajdersku sekciju tekstova koje ćemo redovito dopunjavati, a sastojat će se gotovo isključivo od tekstova stručnjaka, dermatologa, farmaceuta, nutricionista, ali i edukatora za njegu kose, kože i tijela. Čak i sami način pretraživanja po kategorijama koje su vrlo specifične poput “seboreičkog dermatitisa” ili “akni” sugerira da smo webshop maksimalno optimizirali za samostalno i jednostavno snalaženje. No, vjerujem da će najveća vrijednost ipak biti u asortimanu koji ćemo redovito dopunjavati novitetima i novim uzbudljivim brendovima, a isključivo osluškujući potrebe naših klijenata.
Hoće li, kao i na Skintegrinom webshopu biti skupljanja bodova za odane članove?
U budućnosti sigurno hoće, no prvo webshop mora “prodisati” svojim plućima. 🙂
Foto: Sanja Jagatić