Isplati li se pre-black friday ponuda u Mangu? Evo što je pravi hit, a što bi moglo biti bolje…
Tradicionalno netradicionalna hrvatska "black friday" sniženja lagano se zahuktavaju, a mnogi već pripremaju svoje košarice i liste želja kako bi p...
Nešto novo i nešto slatko je na hrvatskim ulicama. Riječ je o domaćem streetwear brendu Sugar Ants. Ovaj zanimljiv i vizualno dinamičan brend nastao je ove godine u Vinkovcima, a pokretač ideje i vlasnik je 25-godišnji Zvonimir Šarić. Muškarac u fashion biznisu pokazao je kako izvrsno razumije trendove, modu i ono što je važno u životu, a to je boriti se za „pravu stvar“.
Naime, glavna odlika brenda su životinjski likovi koji se kroz različite dizajnerske tehnike provlače kroz godišnje kolekcije, a s plemenitim ciljem. Cilj brenda je kroz svaku kampanju educirati ljude o određenim problemima koji su trenutačno aktualni, a vezani uz prava životinja ili druga zbivanja u svijetu. Tako se nova zimska kolekcija sastoji od četiri motiva koji su birani s posebnom pažnjom.
Radi se o crnim mačkama koje su repovima spojene ukrug, zatim o ljenjivcima koji su također u krugu i vise sa žice, mravima koji su u velikom broju razbacani po majici i na ticalima nose male poruke različitih simbola te jedan motiv ljenjivca koji spava na traci za trčanje i ispod je napisano Nope, poznatim jezikom mladih.
Motivi su miks humora i ozbiljnih poruka. Mačke i ljenjivci u krugu predstavljaju simbol zajedništva kao i mravi, dok je ljenjivac na traci za trčanje zapravo ironija modernog načina života, gdje je imperativ stavljen na odlaske u teretanu i njegovan izgled, jer ako ne ideš u teretanu, nisi in. Također, tu je i dublja poruka. Crne mačke su nepravedno etiketirane kao simbol praznovjerja pa ih ljudi izbjegavaju i u pravilu ih se teško udomljuje iz azila. Mravi su barem jednom prava muka svakog kućanstva i ljudi ih ne vole. Ljenjivci na prvu možda jesu smiješni i simpatični, no kada te ljudi etiketiraju kao takvog, to sigurno nema pozitivnu konotaciju.
„Naši su motivi zapravo “frikovi” koji se drže skupa i s porukom inspiriranom od aktivističke grupe Femen “There will be millions of us” kojom poručuju ljudima da dolazi vrijeme kad će oni biti brojniji te kada će zajedništvo pobijediti. Ovo se referira i na totalnu polarizaciju društva ne samo kod nas nego i na svjetskoj sceni (kriza s izbjeglicama, predsjednički izbori općenito). Stoga i ovaj put kolekcija nosi snažnu poruku, pa ćemo ljude pokušati educirati oko tih stvari kao i u prošloj kampanji te poticati na zajedništvo i poštovanje te njegovanje različitosti“, najavio je novu kolekciju Zvonimir s iznimnim uzbuđenjem i ponosom, a možete je vidjeti na Facebook stranici.
Još jedna posebnost nove kolekcije je ta da je cijela kolekcija oversized. Naime, krojevi su unisex, a veličine su M, L i XL, i to vrijedi i za muškarce i za žene. Oversized kroj je posebno zanimljiv u zimskim danima kada volimo nositi udobnu, komotnu i toplu odjeću ne zamarajući se previše ocrtava li ona obline ili ne i samim time se još više stavlja naglasak na poruku s majica, a ne na sekundarne stvari. Tražite li autentičan dar za Božić, to su svakako Sugar Ants majice.