Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Žila kucavica grada Zagreba, Ilica, od jučer je bogatija za još jednu shopping oazu – Fashion&Friends multibrand store. Fashion&Friends već dugi niz godina s ponosom nosi titulu najomiljenijeg multibrand storea. Među prvima koji su požurili vidjeti novi Fashion&Friends store u Ilici 33, našle su se i naše poznate dame Nina Badrić, Mia Kovačić, Žanamari Perčić, Antonija Stupar Jurkin, Kristina Šalinović, Ivana Mišerić, Daniela Trbović, Renata Sopek, Ana Miščević i Anita Dujić za kojima nisu zaostajali ni modno osviješteni muškarci Dean Pelić, Igor Barberić, Miran Kurspahić, Zoran Aragović, Sandi Cenov i Boško Jakovljević koji su iskoristili priliku i došli pogledati najbolje od multibrand ponude ovoga storea. Na svečanom otvorenju storea brojnim poznatim osobama pridružili su se Milija Babović – CEO Fashion Companyja, Draško Babić – generalni direktor Fashion Company Srbija, Davor Vugdelija – generalni direktor Fashion Company Hrvatska te Mauro Suerzi Stefanin– komercijalni direktor za zapadnu Europu.
Za odličnu atmosferu i dobro raspoloženje pobrinuli su se dečki iz benda “Pravila Igre”, koji su ovom prilikom bili odjeveni u Fashion&Friends outfite – Goran Belošević, Marko Kutlić, Denis Dex Marijanović i Marko Belošević.
Zbog velikog broja vjernih kupaca, Fashion&Friends odlučio je proširiti svoju prodajnu mrežu u samo srce grada te se tako po prvi puta svjetski poznati, moderni i urbani brendovi nalaze na jednoj od najatraktivnijih zagrebačkih lokacija. Brendovi koje ovaj multibrand koncept zastupa pripadaju klasi svjetskih modnih kuća, dok je fokus na trendi odjeći koja je namijenjena urbanoj i modno osviještenoj populaciji koja prati trendove.
Dizajn interijera može se pohvaliti zanimljivim strateškim pristupom koji pruža povjerenje te budi inspiraciju na temu luksuza i ljubavi prema urbanoj modnoj odjeći, obući i asortimanu modnih dodataka. Unutrašnjost prostora donosi bogatu kombinaciju sjajnih i matiranih materijala te zanimljiv spoj s betonskim podom i detaljima od drva. Zidovi dućana izrađeni su od osnovnog cementa i panela u bijeloj boji, koji su odlični za predstavljanje premium ponude. Mramorni elementi daju dašak luksuza samom storeu te se ističe umetak od nešto grublje teksture u sivoj i srebrnoj boji.
Event otvorenja nove shopping destinacije privukao je brojne poznate ličnosti hrvatske javne scene te modne urednike i novinare koji su ostali oduševljeni modernim, pročišćenim uređenjem storea i bogatom ponudom brendova. Konačno sve svoje omiljene brendove možete pronaći na jednome mjestu – Ilica 33 vas čeka!