Kako se pripremiti za Black Friday shopping i ne izgubiti razum i pola ušteđevine
Postoji nešto posebno primamljivo u rasprodajama koje se odvijaju samo u određeno doba godine, što je jedan od vodećih razloga zbog kojeg su brojne...
Nakon kampanje koja je opravdala sva očekivanja te izazvala ovacije među ljubiteljima modnog potpisa Diane Viljevac, na redu je i lookbook s prikazom kompletne kolekcije.
U novoj kolekciji koju kroz lookbook donosimo u cijelosti, Diana Viljevac zadržala je dozu romantike, ali se poigrala formama i materijalima po prvi puta. Na bezvremenske, klasične krojeve dodavala se 3D laserski rezana i bojana čipka, a osim toga, na mnogo haljina detalji i aplikacije ručno su rezane i šivane.
„U kampanji su svi mogli vidjeti da smo se u novoj kolekciji poigrali s formama pa su i komadi vizualno oku zanimljiviji. Dok smo kroz kampanju predstavili samo 4 komada, sada kroz lookbook sve dame mogu vidjeti raskoš naše kolekcije i kako svaki komad laska ženskom tijelu. Elegancija i romantika i dalje su prisutne kao i uvijek do sada“, izjavila je dizajnerica Diana Viljevac.
I ova kolekcija obogaćena je torbama za koje već postoji lista čekanja, a dizajnerica ponosno ističe da je prva edicija torbi već rasprodana u samo par dana od izlaska kampanje. Ono što je bitno napomenuti je i multifunkcionalnost torbi, stoga se na velikim torbama lanac može maknuti pa dame odmah dobiju pravu ručnu torbu. Novost su i kaputi koji se mogu pronaći u 4 različite verzije i dvije boje.
„Drago nam je da smo predstavili model torbi koji je vječan i koji će kroz par sezona zbilja postati naš zaštitni znak. Ne želimo eksperimentirati i gubiti nit vodilju koja nas obilježava, a vidimo da se klijenticama itekako ovaj model torbi dopada“, izjavila je Diana Viljevac.
Kolekcija je i ovog puta obogaćena modnim dodacima da olakšamo damama složiti svaki stajling pa se u showroomu na adresi Šenoina 11 svaka dama može osjećati “kompletirano” i “zaokruženo” bez da satima šeta gradom i traži što obući i s čime kombinirati.
I ovog puta je kolekcija prilagođena svim dobnim skupinama kako bi svaka dama pronašla nešto za sebe. Materijali koji su korišteni su vuna, čipka, skuba, žoržet, kadi i viskoza, a boje su nježne i nosive.
Cijelu ponuda može se pogledati na fb stranici: DianaViljevacdesign ili na adresi showrooma: Šenoina 11, Zagreb.
Foto: Goran Matijašec
Model: Hana Fort-Mlakar (Talia model)
Make up: Antonija Novosel
Hair: Lidija Štokić
Assistent: Bruna Babić