Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
As you live je novi slogan s kojim Springfield ulazi u jesen, ali i u novo razdoblje u kojem će potrošači biti njihov glavni cilj
‘Slušaj svoj unutarnji glas, slušaj onoga tko te najbolje poznaje, onoga koji najbolje razumije tvoje potrebe. Jer dolazi trenutak kada ćeš shvatiti da je život pred tobom’.
Ovo su riječi s kojima počinje najavni video nove kampanje, fraza koja govori o prijelomnim trenucima u životu kada postajemo svjesni svojih potreba i kada počinjemo slijediti svoj instinkt. Taj trenutak je upravo sada! Springfield u jesensku sezonu ulazi s novim sloganom koji se oslanja na jačanje pozicije unutar ciljane skupine od 25 do 35 godina, s naglaskom na tridesete.
Gotovo 30 godina, koliko je ovaj popularni brend već na tržištu, Springfield od 1988. dizajnira casual odjeću urbanog stila koji naglašava stav stvarnih osoba. Upravo As you Live poruka koja veliča životni stil i neovisnost poziva nas da slijedimo svoj instinkt koji opisuje svakog od nas, a koji priča vlastitu, drugačiju i posebnu priču.
Njihova filozofija pametnog odijevanja u prvi plan stavlja dostupnost, nosivost i visoku kvalitetu.Stilovi koje Springfield predlaže za ovu sezonu proizlaze iz ležernosti i svestranosti odjeće za stvarne potrošače, sa zrelim stavom, izraženim standardima, i koji vole isticati svoju osobnost.
Isto tako, daily smart concept provučen je kroz još jednu sezonu, vješto spajajući zanimljive komade za svaki dan pomno dizajnirane za odlazak na posao, ali s decentnom dozom elegancije i trendi efekta.
Počevši s kolovozom, nova kampanja prilagođena je novoj Springfieldovoj krilatici koja će biti prožeta kroz cijelu kolekciju i to u obliku bogatog i zanimljivog sadržaja.
‘Radi što voliš, napravi sve što poželiš! Budi najbolji, budi ono što jesi… i uživaj u životnom putovanju’