Kako zagladiti borice iznad usana? Tajna je u kofeinu, otkriva 60-godišnja TikTokerica
Zaboravite na skupe kreme protiv bora - moguće je da se tajna mladolikog izgleda krije u vašoj kuhinji, preciznije u vašoj šalici kave.Vicky ...
Njemačka tvrtka GROHE vodeći je svjetski proizvođač slavina za kuhinje i kupaonice pa je tako voda kao resurs u središtu interesa ove tvrtke. Njihovi estetski i funkcionalno besprijekorni proizvodi posljednja su spona između vode koja iz prirode dolazi u naše domove. Upravo je zato tvrtka Grohe u svom društveno odgovornom djelovanju naglasak stavila na brigu o ovom toliko važnom prirodnom resursu.
Kako bi ukazala na problem onečišćivanja voda tvrtka Grohe, uz pomoć ronilaca iz klubova Manta i Mediteraneo Sub, proteklog je vikenda organizirala akciju čišćenja jadranskog podmorja oko plaže Komiža na Visu.
Brojke koje govore o onečišćenosti mora, oceana i voda našeg planeta upravo su alarmantne, a prema istraživanju koje je proveo Greenpeace 60-80 posto svjetskog morskog otpada čini plastika (Sredozemlje zatrpano plastikom, Greenpeace, 2017.). Grohe svojom akcijom na Visu želi upozoriti upravo na ekološke posljedice korištenja plastičnih boca te činjenicu da jednokratna plastična ambalaža prijeti ekološkom katastrofom. Za razgradnju jedne plastične boce potrebno je naime oko 500 godina, s isto istraživanje navodi da gustoća plastičnog otpada u Sredozemlju iznosi jedan komad na svaka četiri četvorna metra.
Baš kako su svakodnevne navike potrošača dovele do ovih zabrinjavajućih statistika, jednako ih tako mogu i promijeniti na bolje. Tvrtka Grohe zato poziva na podizanje svijesti o odgovornom konzumiranju i korištenju vode te poručuju: Spasimo planet – čašu po čašu!
Upravo je to slogan kojim se promovira inovativni sustav za vodu Grohe Blue Home razvijen kako bi se eliminirala potreba za vodim u plastičnim bocama. Radi se o modernom sustavu za pitku vodu koji kućanstvo opskrbljuje filtriranom i hlađenom vodom s tri razine gaziranja izravno iz namjenske slavine kuhinjskog sudopera, a vodu je moguće oplemeniti i magnezijem.
Grohe Blue Home zahvaljujući glasovima potrošača proglašen je najboljom inovacijom u kuhinji 2017. godine (Golden Award Best of the Best).
”Zabrinjavajuća je količina otpada koja je izronjena u relativno kratkom vremenu, more ne bi trebali koristiti kao kontejner za smeće. Hrvatska je turistička zemlja i ljudi cijelog svijeta dolaze vidjeti ljepote naše zemlje, a tako i podmorja. Mislimo da je odgovornost na svima nama, te da je vrlo važno da postavimo dobar primjer djeci, kako bi što ranije shvatili važnost čistoće mora i njegova utjecaja na naš svakodnevni život. Upravo iz ovog razloga planiramo nastaviti ne samo sa akcijama čišćenja podmorja nego i kroz radionice za djecu. Željeli bismo se zahvaliti svim akterima ove akcije koji su svojom nesebičnom pomoći utjecali na uspješno održavanje čišćenja našeg podmorja”, izjavila je u povodu akcije Martina Džoja Barišić marketing manager za jugoistočnu Europu tvrtke Grohe.
Onečišćenost voda u fokusu je društveno odgovornog poslovanja tvrtke Grohe koja stoga planira nastaviti ovu akciju i kroz razne radionice za djecu o pravilnom korištenju i time očuvanju vode kao prirodnog resursa.
O GROHE-u
GROHE je vodeći svjetski proizvođač sanitarne opreme i ima više od 6.000 zaposlenika od kojih 2.400 u Njemačkoj. GROHE je dio tvrtke LIXIL Group od 2014. godine. Kao internacionalni brend, GROHE slijedi vrijednosti kvalitete, tehnologije, dizajna i održivosti, nastojeći ponuditi ”Pure Freude an Wasser“’. GROHE je od samog svog osnutka razvio nove kategorije proizvoda. To uključuje GROHE Red i Blue sustave za vodu te nedavno predstavljeni GROHE Sense sustav za kontrolu potrošnje vode koji je inovativan element na rastućem tržištu tehnologije ‘pametnih kuća’. Inovacije, dizajn i razvoj usko su usklađeni kao integrirani proces. Kao rezultat, GROHE proizvodi nose pečat kvalitete “Made in Germany”. Samo u posljednjih deset godina GROHE je dobio više od 300 nagrada za dizajn i inovativnost, kao i nekoliko visokih mjesta na ljestvicama “najodrživijih velikih njemačkih brendova”, potvrđujući uspjeh ove marke. GROHE je prvi u svojoj industriji osvojio nagradu CSR njemačke Vlade, a također je predstavljen u uglednom časopisu Fortune među Top 50 kompanija koje “mijenjaju svijet”.
O tvrtki LIXIL
LIXIL je globalni lider u stambenoj i građevinskoj industriji. Naš jedinstveni portfelj obuhvaća sve, od tehnologija koje revolucionariziraju način na koji koristimo vodu u našem svakodnevnom životu, do potpune linije proizvoda i usluga za kuće i velike arhitektonske projekte. Osiguravajući temeljnu snagu kroz vodu, kuhinje, stanovanja i tehnologiju građenja, naše robne marke, uključujućuju LIXIL, INAX, GROHE, American Standard i Permasteelisa, vodeće su industrije i u regijama u kojima posluju. LIXIL posluje u više od 150 zemalja i zapošljava više od 70.000 ljudi, ujedinjujući funkciju, kvalitetu i dizajn kako bi život ljudi bio bolji i ugodniji – gdje god se nalazili. Saznajte više na: www.lixil.com, facebook.com/lixilgroup i www.linkedin.com/company/lixil-group.