Bye, bye Sambice: Ove tenisice bit će hit u 2025.
It tenisice mijenjaju se iz godine u godinu, iz sezone u sezonu. Trenutačno i dalje dominiraju niski modeli, poput adidas Sambe, a hit su upečatlji...
Bezvremenske stvari puno su vrjednije nego one koje zadovoljavaju potrebe sezonski samo zato što je u nekom trenutku nešto in. Koliko se puta nađemo u situaciji da stojimo ispred svog ormara, ili ako već nismo ispred ormara, onako iz glave se pokušavamo sjetiti koja je najbolja opcija za odjenuti kad je u pitanju određena prilika? Vjerojatno bezbroj. Ali, na svu sreću, postoje oni komadi odjeće koji su vječni, koji se prenose s generacije na generaciju i samim time, postižu nevjerojatnu emocionalnu vrijednost. Odjeća je uistinu puno više od trendi sezonskih izdanja, radi onih finih vječnih komada se osjećamo, krećemo i odišemo drugačije.
Upravo takvi klasici već pet godina proizlaze iz radionice hrvatskog brenda DeLight i upravo je ova crno-bijela kampanja svojevrsni hommage odijelima radi kojih je ovaj brend stekao popularnost i povjerenje mnogobrojnih žena diljem, ali i izvan Hrvatske. Odijela ovog brenda nose i mnoge poznate dame, pa čak i prve dame i predsjednice.
Kad je nešto kvalitetno, kad je tkanina vrhunska, a izrada toliko precizna da joj je nemoguće pronaći manu, tada je završni proizvod čisto savršenstvo vrijedno divljenja. Odjevni komadi brenda DeLight laskaju svakoj ženskoj figuri, a svaki od njih dolazi do izražaja svojom lakoćom bezvremenske nosivosti, pogotovo danas u ovom ubrzanom vremenu u kojem se nalazimo.
“DeLight odijela pravi su predstavnik “tihog luksuza” (“quiet luxury”) termina koji se u posljednje vrijeme sve više spominje u modnoj industriji, a odnosni se način odijevanja koji suptilno reflektira nečiji “status” putem izuzetno kvalitetnih (i “skupih”) tkanina, krojeva i načina na koji je komad koji se nosi sašiven (kao antipod brendovima koji taj status prezentiraju upečatljivim logotipovima na svakom komadu odjeće koji dizajniraju). Naše AnnMarie odijelo je jedan od takvih komada te sam izuzetno ponosan na tu činjenicu, kao i na činjenicu da smo postali prepoznatljivi kao predvodnici “tihog luksuza” u Hrvatskoj prije nego što je sam termin postao opće prihvaćen i na svjetskoj razini. Neopisiv je osjećaj kada klijentice koje jednom kupe naše odijelo, dolaze po novo i objašnjavaju mi osjećaje koje u njima pobuđuje naše odijelo, kako se osjećaju samouvjereno, moćno i nepobjedivo. To su trenuci u kojima shvaćam da DeLight mora biti još kvalitetniji, a tkanine još trajnije i luksuznije“, dodaje Ivan Friščić, vlasnik i dizajner brenda.
Ova modna kampanja nije slučajno crno-bijela. Ideja je proizašla iz toga da se istakne upravo ta bezvremenska ljepota kojom odišu odijela jer se ista ta ljepota i nalazi u odijevanju pomoću prekrasnih vječnih komada koji su prenosivi s koljena na koljeno.
U kampanji se nalaze i neki novi modeli poput odijela Bella – odijelo na jednoredno kopčanja sa naglašenim strukom i predimenzioniranim bokovima; odijelo Oversize – predimenzionirani sako sa širokim nogavicama te odijelo Maxim – odijelo na jednoredno kopčanje sa hlačama ravnog kroja. Tkanine od kojih su sašivena odijela u kolekciji jesu vuna, svila i kombinacija vune i svile. Boje koje prevladavaju kolekcijom jesu crna, denver plava, zelena, magenta i prljavo bijela; također pinstripe uzorak te grafička tkanja dio su proljetne kolekcije odijela.
Uz kampanju, snimljen je i lookbook u kojem se nalaze svi komadi iz kampanje, haljine, kombinezoni i neka sasvim nova odijela, a bit će objavljen na službenoj web-stranici i društvenim mrežama brenda.
Fotografije potpisuje Matea Smolčić Senčar, styling i kreativni identitet kampanje Slađana Divjak i Marko Plukavec, kosu Milena Maršić (Salon Glamour), a make-up Petra Sever. Zaštitno lice kampanje je model Lea Zeba, a lookbooka Rahela Ljubićić (obje Talia Model).
Foto: Matea Smolčić Senčar