Mia i Sara donose nam još jednu cool kolekciju modnog brenda Lagom

by | 9 studenoga, 2022
lagom domaći modni brend jesenska kolekcija

Nakon uspješnog lansiranja kolekcija No.#1, The Eternal i The Yellow Breeze, domaći brend u usponu, Lagom pomiče granice te predstavlja novu kolekciju eklektičnog modnog smjera, pod nazivom EXPOSED. Kolekciju su dizajnirale i proizvele prijateljice i osnivačice brenda Mia Kovač i Sara Gjini – te je sada dostupna online na www.lagom.com.hr.

EXPOSED čine odvažni lookovi u kojima grunge buntovničke vibracije zauzimaju glavno mjesto, a odražavaju grubu i stvarnu prirodu svijeta kojem smo izloženi. Kolekcija je u potpunosti kreirana po “mix, match and pair” principu, a nudi spoj udobnosti i funkcionalnosti u simbiozi s kultnom bezvremenskom i minimalističkom estetikom brenda.

U kolekciji prevladavaju suknje raznih krojeva i dužina te klasično – neklasične košulje koje se ističu po svojoj raznovrsnosti i multifunkcionalnosti. Dodatnu dozu ženstvenosti kolekciji daje vunena haljina na patentno zatvaranje, a cijelu priču zaokružuje vuneni, topli, predimenzionirani kaput idealan za nadolazeće hladnije dane.

Dizajnerice su se poigrale neutralnom jesenskom paletom od maslinastih i bež tonova, do tamnosmeđe, u kombinaciji s bezvremenskom crnom, bijelom te ledeno plavom koja je apsolutni hit sezone. Njihov fokus je, kao i uvijek, usmjeren na kvalitetu te odabir prirodnih i održivih materijala pa tako od tkanina prevladavaju 100 % pamuk i vuna, a poseban pečat cijeloj kolekciji daju majstorska izrada odjevnih predmeta te pomno osmišljeni i locirani detalji poput širokih nabora, naglašenih ramena, sirovih, naizgled nedovršenih poruba, proreza, ukrasnih šavova te vidljivih etiketa s logotipom brenda.

Buntovni duh grungea zaživio je, osim kroz ove vječno nosive, robusne komade, i kroz modni editorijal koji je “točka na i” ovoj kampanji.

U ulozi modela našla Dora Fodor, koja se svojim neustrašivim estetskim izričajem i dojmom mlade urbane buntovnice te uz visažistički touch savršeno uklopila u koncept kampanje. Editorijal je snimljen u jednom secesijskom, art nouveau, zagrebačkom stanu, koji je svojom eklektičnošću i nekonvencionalnošću poslužio kao nezamjenjiva podloga za stvaranje ove ekstravagantne vizualne priče, pod objektivom virtuozne fotografkinje Maje Riznić.

Pročitajte: Šalovi u veselim bojama i oversized majice koje će obojiti jesenske dane

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LAGOM (@lagom__official)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LAGOM (@lagom__official)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LAGOM (@lagom__official)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LAGOM (@lagom__official)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LAGOM (@lagom__official)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LAGOM (@lagom__official)

Foto: Instagram, lagom.com.hr