“No buy 2025.” daleko je najbolji viralni izazov dosad
Nakon što smo godinama na društvenim mrežama svjedočili sadržaju poput golemih haulova s desecima pomodnih odjevnih komada, viralnim kozmetičkim pr...
Ovakvih suradnja definitivno trebamo više jer potiču žene da stave zdravlje na prvo mjesto i redovito odlaze na preventivne preglede
Olivia Munn posljednja je zvijezda koja je modelirala brend odjeće za oblikovanje Skims, a na slikama kampanje glumica pokazuje svoje ožiljke od mastektomije dok se bori protiv raka dojke.
Olivia Munn žena je koja je pobijedila rak dojke, a trenutačno sudjeluje u inspirativnoj novoj kampanji za Skims, razvijenoj u suradnji sa Zakladom Susan G. Komen.
U editorijalu poznatog brenda, koji je na globalnom tržištu popularizirao shapewear, ponosno je pokzala ožiljke od dvostruke mastektomije u čast mjeseca borbe protiv raka dojke.
Pokrenuta u posljednjem tjednu Mjeseca borbe protiv raka dojke, kampanja potiče žene na rane preglede, kako se navodi u priopćenju za javnost.
Munn zagovara da žene izračunaju svoju ocjenu rizika od raka dojke, što je pomoglo u postavljanju njezine dijagnoze početkom prošle godine.
View this post on Instagram
Munn je na društvenim mrežama podijelila vremensku traku svog putovanja s rakom dojke, koja je uključivala brojne mamografije, ultrazvuke i genetske testove tijekom 2022. i početkom 2023. godine. Svi ti pregledi bili su negativni.
Međutim, u ožujku ju je liječnik pregledao koristeći Tyrer-Cuzickov kalkulator za procjenu rizika i otkrio da je Munnov rizik od razvoja raka dojke tijekom života 37,3 %, što je više od tri puta veći rizik od prosječne populacije. Ova spoznaja potaknula ju je na to da nastavi s dodatnim pretragama, uključujući MRI i biopsije.
U travnju 2024. dijagnosticiran joj je bilateralni rak dojke, a od tada je prošla kroz dvostruku mastektomiju, rekonstrukciju i druge tretmane.
“Gledala sam svoje ožiljke od mastektomije i sjetila se trenutka kad sam ih prvi put vidjela, što je bilo šokantno za mene. Pomislila sam, znaš što? Ovi ožiljci dokaz su koliko sam se borila. Želim ne samo prigrliti svoje ožiljke u ovom trenutku već i pokazati drugim ženama koje imaju slične ožiljke da se ne trebaju osjećati loše”, kaže ona.
View this post on Instagram
“Ovaj cilj za mene je duboko osoban i ponosna sam na to što mogu pomoći u podizanju svijesti i razgovoru oko istog. Posvećenost Skimsa osnaživanju i zajednici savršeno je usklađena s porukom ove kampanje, koja se temelji na samopouzdanju, udobnosti i osjećaju najboljeg sebe. Upravo sam se tako osjećala snimajući ovo”, rekla je Munn.
View this post on Instagram
“Kad pogledam ožiljke ili kako moje grudi izgledaju drukčije ili kako mi odjeća drukčije stoji, osjećam veliku zahvalnost. Način na koji moje tijelo izgleda samo je prikaz toga koliko sam se borila”, izjavila je.
Na jednoj od fotografija nosi Skims grudnjak za bradavice, dok su na drugoj slici podijeljenoj na Instagram priči tvrtke na kojoj nosi Skims Body Legging njezini ožiljci od mastektomije prikazani sa strane.
Skims će donirati dio svojih prodanih grudnjaka Susan G. Komen kao potporu istraživanju i podizanju svijesti o raku dojke.
Foto: Instagram