Kultni Black Opium dobio je “svečani” makeover – za blagdane stiže u “glitter” verziji
YSL je upravo lansirao Black Opium Eau de Parfum Glitter, lepršav, sladak i seksi zaokret kultnog mirisa Black Opium. Jedva čekamo isprobati ga! ...
Jeste li nedavno prihvatili izazov #OdaberiNježnost na Instagramu? Tijekom sedam dana trebalo je svaki dan učiniti po jednu, drugačiju nježnu gestu za nekoga, a priključila su se i poznata imena kao što su Matea Frajsberger, Mirna Matković, Ivona Panek, Andrea Fabrić,
Jona Tonković, Nika Matić i Paula Šik. Da nam ovih dana svima treba malo više nježnosti prepoznao je Simple, broj jedan britanski brend za njegu lica koji je napokon stigao u Hrvatsku i pokrenuo ovaj val nježnosti.
Zašto nježnost? Simple vjeruje kako svi možemo biti nježni prvenstveno prema sebi i svojoj koži, a onda i prema drugim ljudima, životinjama i planeti. Tako podjednako brine o tome što stavlja u svoje proizvode, ali i o onome što NE stavlja u njih. Kao što sam naziv govori, Simple koristi jednostavne sastojke koji poštuju prirodnu ravnotežu kože, poput vitamina, minerala, biljnih ekstrakata i trostruko pročišćene vode. Ne koristi umjetna bojila i umjetne mirise, alkohol, mineralna ulja ili druge potencijalne iritanse.
Svjestan činjenice da nježnost podrazumijeva i brigu o našim neljudskim prijateljima, Simple je ponosni nositelj PETA certifikata. Jednako tako donosi i pozitivne promjene u očuvanju okoliša pa tako osigurava da se pakiranja mogu reciklirati, smanjuje udio plastike u ambalaži te koristi recikliranu plastiku.
Simple svakome omogućuje jednostavnu i nježnu rutinu za njegu lica uz micelarnu vodu, gelove i maramice za čišćenje lica, dnevnu i noćne kreme te maske za lice. Proizvode je moguće pronaći u trgovinama BIPA, dm te u bolje opremljenim supermarketima.