Kupovina namirnica početkom 2020. u odnosu na kraj 2020. vrlo se razlikuje. Mnoge stvari koje su kupci nekad mogli raditi bez problema danas se smatraju nesigurnima.
Nošenje maski, beskontaktno plaćanje, pa čak i prazne police nisu normalni ili nužno ugodni. Međutim, stvar koja ljude sada najviše smeta tijekom kupovine zapravo je prilično iznenađujuća. Čak ni najveći šopingholičari više ne vole gubiti vrijeme u shoppingu.
Iako se prosječno vrijeme koje ljudi provode u dućanu povećavalo u posljednjih 20 godina, sada ljudi žele provoditi manje vremena u dućanu i žele rjeđe odlaziti u kupnju, kako piše Yahoo!life.
“Jedna stvar koju vidimo kod svih je da ljudi više ne idu toliko često u dućan”, kaže bivši suizvršni direktor tvrtke Whole Foods Markets Walter Robb.
Iako su ljudi nekoć provodili oko 40 minuta u dućanu, mnogi sada češće kupuju putem interneta, a to je zato što je boravak s drugima u zatvorenom prostoru dulje vrijeme rizičan.
Zbog toga kupnja putem interneta stječe sve veću popularnost u vrijeme pandemije koronavirusa, a to su prepoznali i veliki trgovački lanci, koji sada sve više svoje robe nude i online.