Za one koji božićne poklone kupuju ranije: 15 vrlo elegantnih darova iz Sinsaya do 10 eura
Božićna sezona bez bjesomučnog shoppinga u posljednji čas, bez jurnjave po gradu i kupovanja poklona "na silu" uz obećanje - iduće godine ću sve na...
Čak i u ova neobična vremena kad smo svi najviše kod kuće i kad rijetki prelaze državne granice, pojedini sretnici ipak nalaze različite načine za putovanja. Jedan od njih je i Somersby, omiljeni cider u Hrvatskoj, koji se može pohvaliti zavidnom putovnicom.
Ovaj svjetski putnik u limenkama primjerice doputuje u Hrvatsku, ali još zanimljivije je to što Somersby u bočicama putuje iz Hrvatske, na atraktivne destinacije diljem planeta. Ovih dana Somersby, omiljeni cider u Hrvatskoj, predstavio je zato hrvatsku verziju svog loga kako bi potrošače upoznao s činjenicom da se Somersby bočice proizvode u Hrvatskoj.
Tako je Somersby u bočicama prošle godine u redovitim pošiljkama iz Hrvatske putovao u Njemačku, Hong Kong, Singapur, Izrael, Belgiju, na Tahite, Taiwan, Bahame, Bermudu, u Češku, Nizozemsku, Grčku, Mađarsku, Austriju, Island, Sloveniju i Cipar. Uz to, neke pošiljke Somersbyja u 2020. godini otišle su čak i na Grenland, Guadeloupe, Maltu i u Bugarsku. Popis zemalja u koje je ovaj omiljeni cider putovao iz Hrvatske u posljednjih nekoliko godina obuhvaća još i egzotičnije lokacije kao što su Australija, Sjedinjene Američke Države, Kongo, Kina, Karibi i Laos. Somersby se u Hrvatskoj proizvodi u čak 10 okusa, od kojih neke domaći potrošači još nisu imali prilike probati.
Samo za ovu slavljeničku priliku, logo je odjeven u originalnu etiketu, koja na jedinstven način simbolizira Hrvatsku. Prepoznatljivo Somersby drvce tako je ukrašeno vizualima Jadranskog mora, podravskih brega, hrvatskih “kockica” i, naravno – prepoznatljivim i nezaobilaznim Somersby simbolom – zalaskom sunca.
“Somersby predstavlja globalni brend koji je postao sinonim za optimizam, a u staklenim bočicama se već cijelo desetljeće proizvodi u Hrvatskoj. Ova okrugla slavljenička obljetnica poslužila je kao savršen povod za osmišljavanje i proizvodnju limitirane serije Somersby bočica u samo 350 primjeraka svakog okusa”, rekla je Tatjana Petričušić, menadžerica komunikacija u kompaniji Carlsberg Croatia.
Foto: PR