Zara ima nevjerojatnu novu kolekciju od materijala za konturiranje tijela – zaljubljeni smo
Jeste li već vidjeli predivan puderasto ružičasti bodi iz Zare, s četvrtastim izrezom? Ovaj must-have komad dio je nove mini kolekcije popularnog š...
Američka kompanija za prodaju luksuznih proizvoda Michael Kors postigla je sporazum o kupnji proizvođača luksuznih cipela Jimmy Choo za 1,2 milijarde dolara, čime će preuzeti britanski brend koji je postao poznat po slavnim klijentima kao što je bila princeza Diana.
Brend koji je 90-ih godina prošlog stoljeća osnovao izrađivač cipela po narudžbi Jimmy Choo poznat je po svojim dugim i tankim potpeticama te ostalom luksuznom priboru poput torba, a prodaje se u vodećim svjetskim gradovima – Londonu, Parizu, New Yorku i Tokiju. Tvrtka je oglasila prodaju u travnju, nakon što je njezin većinski vlasnik JAB naznačio da se u budućnosti kani usredotočiti na robu široke potrošnje, S 2,3 funte gotovine po dionici, grupacija će dobiti dodatnih 36,5 posto na cijenu dionice u trenutku prije no što je prodaja objavljena.
Brend Michael Kors, jedno od najatraktivnijih imena u području pristupačnog luksuza, nazvan po osnivaču i uspješnom dizajneru, koji osim brojnih modela vrlo popularnih torba nudi i satove, naočale i ostali luksuzni pribor, posljednjih nekoliko kvartala borio se s padom prodaje jer je manji broj ljudi posjećivao prodajne centre tog brenda.
Kao odgovor na to, tvrtka se proširila na haljine i mušku odjeću te uložila u internetsko poslovanje. Poručili su da će Jimmy Choo nastaviti poslovati kao i do sada, s istim menadžmentom na čelu.
“Jimmy Choo je kultni luksuzni brend koji nudi različitu obuću, torbe i ostali luksuzni pribor”, izjavio je Michael Kors, počasni predsjednik i glavni kreativni direktor kompanije.
“Divimo se glamuroznom stilu te prirodnom nametanju trendova dizajna Jimmyja Chooa”, dodao je.
IZVOR: VECERNJI.HR