Vrijeme je da pokrenemo razigranost uz dugo očekivanu suradnju brendova OREO i Xbox. Keks broj jedan na svijetu* OREO i međunarodno poznata konzola Xbox imaju misiju okupiti svoje ljubitelje kroz jedinstven spoj uživanja u okusu omiljenog keksa i igranja popularnih videoigara s obitelji ili prijateljima.
U čast ovog partnerstva, izgled legendarnog crno-bijelog OREO keksa bit će izmijenjen kao hommage Xbox kontroleru, u vidu specijalne serije sa šest različito utisnutih reljefa. Ova limitirana serija OREO Xbox keksa dostupna je u dva formata pakiranja: 66 g i 176 g na policama širom Hrvatske od siječnja 2023. godine, sve dok traju zalihe.
Tu zabava ne prestaje! Kupovinom bilo kojeg pakiranja OREO keksa (uključujući i standardna pakiranja) i registriranjem računa na stranicama www.oreo.eu, potrošači dobivaju mogućnost osvojiti neku od nevjerojatnih nagrada u razdoblju od 1. do 31. ožujka 2023. godine.
Nagrade za potrošače u Hrvatskoj su: VIP putovanje za dvije osobe uz nezaboravno trkačko iskustvo u Barceloni, pet Sancta Domenica vaučera u pojedinačnoj vrijednosti od 1.200 eura i 62 Steam vaučera u pojedinačnoj vrijednosti od 30 eura.
Pored toga, skeniranjem 4 OREO Xbox keksa i kreiranjem dobitne kombinacije koja se može unijeti na web site www.oreo.eu, ljubitelji mogu otkriti ekskluzivan sadržaj na temu OREO keksa u nekoj od tri najpopularnije Xbox igre, uključujući OREO „Parade Ground“ Armour Coating u igri Halo Infinite, OREO „Valiant Corsair“ Sail Set u igri Sea of Thieves i OREO Edition ‘2009. Pagani Zonda Cinque Roadster’ u igri Forza Horizon 5
“OREO brend nastavlja oduševljavati svoje ljubitelje poznatim partnerstvima. Izuzetno nam je drago što će, zahvaljujući partnerstvu sa Xbox-om, ljubitelji oba brenda moći dodatno uživati i pokrenuti svoju razigranost”, izjavila je Chiara Missio, direktorica marketinga za brend OREO za Europu. OREO je i u prethodnim godinama u Europi imao ograničene serije keksa, u okviru suradnje ostvarene s megazvijezdom Lady Gaga 2021. i filmom Batman 2022. godine.
Svi zainteresirani koji žele sudjelovati u „OREO Xbox“ kampanji tijekom ožujka za više informacija mogu pojetiti web site www.oreo.eu ili OREO profile na društvenim mrežama Facebook i Instagram.
*izvor: Izvor: Euromonitor International Limited, Izdanje o pakiranoj hrani za 2023. godinu: Keks na osnovu definicije kategorije slatkih biskvita Euromonitora, postotak učešća brenda, vrijednost maloprodaje, maloprodajne cijene, podaci za 2022. godinu.
O kompaniji Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (Nasdaq: MDLZ) ohrabruje potrošače da pravilno konzumiraju užinu u preko 150 zemalja širom svijeta. S neto prihodom od oko 29 milijardi dolara u 2021. godini, kompanija predvodi budućnost snacking-a uz čuvene globalne i lokalne brendove kao što su Oreo, belVita i LU keks; čokolade Cadburi Dairi Milk, Milka i Toblerone; Sour Patch Kids bombone i Clif Bar. Mondelēz International je ponosan član Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 i Dow Jones indeksa održivosti. Posjetite www.mondelezinternational.com ili pratite kompaniju na Twitteru na adresi www.twitter.com/MDLZ.
O keksu OREO
OREO je svjetski keks broj jedan u kojem uživaju obitelji i prijatelji u preko 100 zemalja širom svijeta. OREO je najprodavaniji keks u 21. stoljeću s globalnim godišnjim prihodom od blizu 2,9 milijardi dolara.OREO ritual ‘ZAVRTI, LIZNI, POTOPI‘ je postao originalan način uživanja u ovom legendardnom keksu u cijelom svijetu. OREO ima Facebook zajednicu sa preko 40 milijuna ljubitelja OREO keksa širom planete, iz više od 200 zemalja i na desetine različitih jezika. OREO je među prvih pet brend stranica na Facebooku na svijetu. OREO je 6. ožujka 2022. proslavio 110. rođendan. Za više informacija posjetite www.oreo.uk.
O kompaniji MICROSOFT
Microsoft (Nasdaq “MSFT” @microsoft) omogućava digitalnu transformaciju za eru inteligentnih cloud i edge rješenja. Njegova misija je da osnaži svakog pojedinca i organizaciju na planeti da ostvari više.