Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Novom kampanjom “Everybody” za jesen 2019., Yamamay nastavlja svoju prošlogodišnju misiju rušenja stereotipa o ženskoj ljepoti, naglašavajući da ona dolazi iznutra i da je svaka žena izražava na jedinstven i drukčiji način.
Nova ekskluzivna kolekcija namijenjena je svim ženama bez obzira na oblik tijela i godine. Klasični komadi ili oni provokativniji s čipkom i detaljima dati će osjećaj samopouzdanja svim ženama. Nije važno kako izgledate, nego kako se osjećate – poruka je nove Yamamay kampanje koja kroz ples prikazuje različitosti i ljepote ženskog tijela.
Ovosezonsku kampanju utjelovile su četiri uspješne plesačice iz različitih dijelova svijeta, različite dobi i građe uz predvodnicu kampanje Georginu Rodriguez.
Predstavnice Everybody kolekcije zajedno su predstavile koreografiju inspiriranu 90-ima u suvremenim i zavodljivim Yamamay komadima donjeg rublja.
Umjetnice različitih figura zajedno podupiru stav da je različitost predivna te da trebamo voljeti sebe i živjeti zdrav život bez ideala ljepote koje želimo dostići uz ideju da je samopoštovanje, čak i kad ne zadovoljavamo društvene standarde lijepe figure, najvažnije.