Ideja za party: stylish svečani top i hlače kao cool kontra koktel haljinama
Blagdanski outfiti stižu u raznim oblicima, bojama i krojevima, a i ove godine najpopularniji su u izvedbi od baršuna ili šljokičastih materijala. ...
Privučena magnetizmom transformacije i eklektičnim futurizmom, dizajnerica Ružica Milenković inspiraciju za novu kampanju narukvica brenda Mirio pronalazi u činu bunta i japanskim dizajnerima Kansaiju i Yohjiu Yamamotu, koji su u isto vrijeme, ali svaki na svoj način, pomicali granice i stvorili neke od najvećih fenomena moderne pop kulture.
Ekscentričnost bez ograničenja Kansaia Yamamota oblikovala je legendarnog Ziggyja Stardusta, alter ega Davida Bowieja čiji je modni bunt bezvremenski, a Yohji Yamamoto je pak svojim modelima asimetričnih, širokih, crnih odjevnih predmeta ignorirao i šokirao unaprijed uspostavljene harmonije. Kolekcija ZIGGY AGAIN nadahnuta je radom i djelovanjem ovih modnih ikona, a rezonira i danas zbog stalne potrebe umjetnika za kreativnim impulsima.
“Izazov je bio odmaknuti se od klasične Mirio narukvice, od kompaktne podloge i boja. Zakomplicirati stvar ili razbiti cjelovitost podloge i na “praznoj” središnjoj površini narukvice sa crnim i bijelim poludragim kamenjem izgraditi nove strukture. Tako dekonstruirana Mirio narukvica je neutralna, ali svojom linijom jednako dobro funkcionira u street style modi ili punk-glam rock outfitu. Ipak, ova intervencija ima neočekivano i notu romantike…”, kaže dizjanerica Ružica Milenković.
ZIGGY AGAIN je kolekcija narukvica od silver-filled žice i crno-bijelog poludragog kamenja – onix, gorski kristal i mjesečev kamen, ručno oblikovana i s primjercima koje naglašavaju autentičnost koncepta – bunt kao poticaj.
Dizajn: Ružica Milenković @miriodesign
Fotografije: Karlo Jelić @karlojelicphotography
Make up: Lucija Milković
Model: Kristina Vrdoljak @abschiessen
Kreativni direktor: Dalibor Jakus @daliborj