Kosa u 2025.: 6 ključnih trendova koje ćemo viđati sljedeće godine
S dolaskom 2025., u svijet frizura stižu uzbudljivi trendovi koji spajaju retro inspiraciju, suvremene tehnike šišanja i naglasak na jednostavno od...
Iako se čini da je puno manje beauty proizvoda s pumpicom ili raspršivačem, trebali biste slijediti primjer stručnjaka i takvim proizvodima dati prednost pri kupnji.
Za to postoji najmanje pet dobrih razloga.
1. Bakterije ne ulaze u njih
Umjesto da proizvod izravno dodirujete rukama ili make-up četkicama te tako omogućujete širenje bakterija, ambalaža s pumpicom ili raspršivačem vam ne dopušta direktan kontakt s proizvodom prije njegovog nanošenja na tijelo.
2. Dulji rok trajanja
U otvorenom obliku rok uporabe kozmetike istječe brže, kako navodi Cosmopolitan. Do toga dolazi zbog izravnog kontakta s kisikom pa mnoge komponente proizvoda prestaju biti aktivne ili brže oksidiraju. Upravo je to razlog zbog kojeg se i brojni proizvodi koji sadrže vitamin C nalaze u vrećicama te su dovoljni samo za jednu uporabu.
3. Sporije korištenje proizvoda
Kad pritisnete pumpicu, proizvod se dozira u onoj količini koja vam je potrebna za jedno korištenje.
4. Ovakve proizvode možete dijeliti
Umjesto da svatko umače prste u vašu kremu, ovako ćete je sigurno moći podijeliti s drugima, bilo da je riječ o vašoj sestri, prijateljici ili mami.
5. Sadrže manje konzervansa
U proizvode koji se pakiraju u ambalažu s pumpicom ili raspršivačem proizvođači najčešće stavljaju manje konzervansa jer ga nije potrebno u tolikoj mjeri za održavanje kvalitete proizvoda.
Photo by The Honest Company on Unsplash