Ovo su 3 najviralnija proizvoda s Beauty TikToka u 2024.
Ako je davno prošlo vrijeme kada ste se "kačili" na svaku novotariju s TikToka te sada pažljivije i mudrije odabirete što ćete isprobati, izdvojili...
On je zvijezda neodoljive kolekcije za njegu lica
Melvita timovi za istraživanje i razvoj uspješno su otkrili u potpunosti jedinstven biljni aktivni sastojak u jednom od dosadašnjih omiljenih Melvita sastojaka. Njegov naziv? Mikrobiotičko arganovo ulje.
Ono sada dolazi u neodoljivoj kolekciji za njegu lica Argan Bio Active (Intenzivna lifting krema, Intenzivni lifting serum, Intenzivni lifting fluid, Lifting krema za područje oko očiju) koja je kao stvorena za proljetno resetiranje. Oduzima godine jer radi prirodni lifting lica, konturira te kožu čini elastičnom i mekom.
Profinjena i lagana biostruktura: njegove molekule prodiru u kožu još jednostavnije kako bi ciljano učvrstile kožu. Vrlo visoka koncentracija esencijalnih masnih kiselina (20 puta veća od klasičnog arganovog ulja, koje već je iznimno bogato esencijalnim masnim kiselinama: omega-6, omega-9 i sterolima).
– Koža je nahranjena: zbog poticanja prirodne regeneracije kože, funkcija zaštitne barijere je dugotrajno obnovljena. Koža se bolje može obraniti protiv iritacija, isušivanja i vidljivih znakova starenja.
– Koža je hidratizirana: zbog dubinskog prodiranja, koža bolje zadržava vlagu. Koža je zaglađena i ugodna na dodir, te blistavija na izgled.
– Koža je mekanija: zbog zaštite proizvodnje kolagena, koža bolje održava prirodnu mekoću i elastičnost.
– Koža je čvršća: zbog ciljane hranjive njege i hidratacije, koža je čvršća i zaglađenija, konture lica su na izgled u potpunosti preoblikovane.
Zajednički projekt Melvite i “Budi dobro”
Štetnost sastojaka kozmetičkih proizvoda i ambalaže na okoliš, kao i masovna proizvodnja pamuka, nepovoljno utječu na biodiverzitet, ali i na zdravlje ljudi. Stoga je Melvita kao brend organske kozmetike, prepoznala važnost svoje uloge u promicanju ekološkog pristupa osobnoj njezi i brizi o okolišu te je ostvarila suradnju s holističkim brendom Budi dobro. Kreirani su paketi u kojima korisnik ima sve što mu je potrebno za brigu o sebi, a da je svaki sastojak proizvoda pomno biran, njegujući i ne šteti prirodi.
PROJEKT START ORGANIC
START ORGANIC je projekt za korak prema prirodnom odabiru, kojim se želi pokazati kako uz malo ulaganja svatko može početi ekološki prihvatljiv način života i štititi planet, a da se pritom i dobro osjeća.
Brendovi su spojili osnovne proizvode za njegu lica i tijela s majicom s natpisom “Choose to Shine” u jedan set, dok se u drugom nalazi nezaobilazna T-shirtica i dva osnovna proizvoda za njegu – cvjetna vodica i suho ulje za tijelo, lice i kosu. Ovo je tek mali početak na hrvatskom tržištu koji spaja organski način života, ljubav prema sebi i planetu u jednu cjelinu.
Brend Melvita se trudi biti svijetao primjer u beauty svijetu.
Otkupljuju sastojke od lokalnih uzgajivača, sudjeluju u izgradnji i održavanju kolonija pčela, smanjuju otpad kad je ambalaža u pitanju, ne koriste štetne kemijske sastojke u proizvodima i ponosni su vlasnici najšireg portofilija čistih organskih proizvoda na tržištu.
S druge strane, brend Budi dobro je zajednica posvećena zdravlju duha i tijela.
Potiču sadržaj koji čini da budemo dobro – bilo to kretanje, meditiranje, kuhanje ili uživanje u umjetnosti i ljepoti – sve što doprinosi boljem i svjesnijem životu. Pritom dizajniraju majice od organskog pamuka s afirmativnim porukama koje čine i da izgledamo dobro i osjećamo se dobro.
Paketi Choose to Shine brendova Melvita i Budi dobro dostupni su na www.melvita.hr i www.budidobro.com