“Sasvim iskreno” je novi podcast dviju terapeutkinja o stvarima koje nas sve ponekad muče
Novi podcast Sasvim iskreno, koji su pokrenule dvije uspješne terapeutkinje s dugogodišnjim iskustvom – Dubravka Fazlić i Teodora Delić, mjesto je ...
“Psi razgovaraju, ali samo s onima koji ih slušaju.” Ovu divnu rečenicu potpisuje slavni turski pisac Orhan Pamuk.
Kad bismo ih poslušali, psi bi nam vjerojatno rekli koliko ne vole biti zavezani za kante za smeće, stupove prometnih znakova ili stupove javne rasvjete. Rješenje je GOODBONNY kućica, u svijetu jedinstvena ideja rješavanja problema s kojim se vlasnici pasa susreću svakog dana u hrvatskim gradovima – gdje i kako ostaviti psa dok obavljaju kupovinu, plaćaju račune ili ručaju u restoranu.
GOODBONNY je inovativni, dog-friendly proizvod koji je dizajniran kao privremeni zaklon za psa za sve javne prostore, poput banaka, hotela, restorana, velikih dućana i trgovačkih centara, ali i u eksterijerima, kao javna oprema na ulicama i trgovima, kampovima, plažama pa čak i trajektima, a osmislila i realizirala ga je Petra Turkulin Odak.
”Psi su naši najbolji prijatelji, s njima provodimo velik dio dana, kako kod kuće tako i vani u šetnji te pri obavljanju kupovine, plaćanju računa, ispijanju kava i ostalih aktivnosti. Problem sam uočila osobito tijekom ljetnih mjeseci, pri visokim temperaturama te zimi, kad je često kišovito i snježno. Nije postojalo prikladno mjesto na kojemu bih ostavila psa. Upravo iz te potrebe stvorila se ideja za ekološki održivim proizvodom, no željela sam da istovremeno bude dizajnerski prepoznat. Drago mi je da će naši ljubimci imati sigurno mjesto čekajući vlasnike, koji će ih moći bezbrižno ostaviti’‘, rekla je Petra Turkulin Odak.
Dizajn potpisuje poznati hrvatskih produkt dizajner, Filip Gordon Frank. ”Svatko od nas, bilo da se radi o vlasniku psa ili o nekome tko o psima ne zna ništa, u svojoj glavi ima predodžbu stereotipne drvene kućice za pse kad je spomenemo. Upravo tu stereotipnu predodžbu kućice sam iskoristio kao polazišnu točku kad sam krenuo razmišljati o novom dizajnu. Radi se o novom konceptu na tržištu i svojevrsnom presedanu, a za svaki novi proizvod treba vremena kako bi ga ljudi prihvatili i kako bi se etablirao, odnosno kako bi ga ljudi počeli percipirati kao nešto dobro i korisno”, rekao je dizajner Gordon Frank.
Kućica je proizvedena od ekološkog i antibakterijskog materijala, koji pruža sigurnost psima, a njihovim vlasnicima daje dodatnu dozu sigurnosti i opuštenost u obavljanju svakodnevnih zadataka. Tako postoje tri vrste kućica: InBonny je unutarnja jedinica s jednostavnim mehanizmom za zatvaranje vrata, omogućuje vlasniku pasa da ostave svog ljubimca na sigurnom i zaštićenom mjestu; SmartBonny kućice su opremljene klimatizacijskim uređajem, internetom ali i kamerom, kako bi vlasnik putem aplikacije u svakom trenutku provjerio što mu ljubimac radi u pametnoj kućici i OutBonny, kućice namijenjene eksterijerima poput ulica, trgova, planinarskih domova, parkiralištima shopping centara.
GOODBONNY sluša pse i razumije ih, stoga na hrvatsko, ali i svjetsko tržište donosi ovaj inovativan, dizajnerski proizvod, čija je svrha jasna svakom vlasniku koji se barem jednom našao u situaciji da ne zna na kojem mjestu u gradu privremeno ostaviti svog psa.
Foto: Sanjin Kaštelan