Matilda Djerf oglasila se na optužbe da zlostavlja zaposlenike: ovo je njezina strana priče
Matilda Djerf i zlostavljanje na radnome mjestu sve su o čemu se ovih dana govori u svijetu influencera. Donedavno se činilo da nema kraja Matildi ...
Određeni tipovi ličnosti imaju tendenciju dobivanja boljih prilika na poslu od drugih. Postoji najčešćih šest tipova zaposlenika koje se skoro uvijek preskače kad se dijele bonusi i promocije.
1. Brbljavac
Naravno, dobri komunikatori često dobivaju pozitivnu pozornost od svojih nadređenih. Međutim, ako vaša definicija “dobre komunikacije” uključuje širenje glasina i provođenje slobodnog vremena u tračanju suradnika, vrlo brzo ćete postati nepoželjni na poslu, kako pišu 24sata.
2. Beskičmenjak
Dok učinkoviti zaposlenici nastoje udovoljiti zahtjevima svojih menadžera kad god je to moguće, slabiji ljudi koji se ne znaju postaviti često dobivaju puno više zadataka i obveza nego što mogu podnijeti. Njihov stav pokazuje da nisu sposobni voditi posao jer kako će upravljati poslom i vremenom drugih, kad to ne mogu sami za sebe?
3. Rođeni pesimist
Zaposlenici koji neprestano odbijaju prijedloge svojih kolega, koji se redovito žale, a ne nastoje poboljšati svoju situaciju te rijetko imaju pozitivnu riječ za bilo koga ili bilo što u uredu, neće zaraditi poštovanje ni razumijevanje svojih menadžera, a time i moguće promocije postaju nemoguće.
4. Vječna žrtva
Važan dio dobrog “timskog igrača” uključuje preuzimanje odgovornosti za svoje pogreške i gledanje slabosti kroz realistične “naočale”. Ako se ponašate kao vječna žrtva, uvijek okrivljujući druge za propuštene rokove ili loše radne rezultate, teško ćete dobiti povjerenje svojih kolega i nadređenih.
5. “Pobješnjeli Max”
Bijesni ispadi stvarno nisu prihvatljiv način ponašanja kod bilo koga starijeg od pet godina. Ali neki zaposlenici to jednostavno ne mogu shvatiti, a kamoli primijeniti, te svoje frustracije iskaljuju na svojim kolegama, a ponekad i na nadređenima, kako piše Business Insider. S druge strane, menadžeri s problemom kontroliranja svojih emocija stvaraju kulturu straha u uredu, koja se obično pretvori u toksičnu atmosferu, a to daje loše rezultate i stvara želju kod zaposlenika da bježe glavom bez obzira.
6. Sveznalica
Poslodavci svakako traže obrazovane radnike s interesom za učenje i razmjenu informacija. Međutim, ako redovito ispravljate svoje kolege ili se postavljate kao da su vaše ideje i strategije puno prosvjetljenije od ideja vaših kolega (bez ikakvih izravnih dokaza koji potvrđuju to uvjerenje) te da je općenito jasno da se smatrate najpametnijom osobom u sobi, vjerojatno ćete otuđiti svoje direktne suradnike i nadređene, slabeći svoj status kada dođe vrijeme za dodjelu promocija.