“No buy 2025.” daleko je najbolji viralni izazov dosad
Nakon što smo godinama na društvenim mrežama svjedočili sadržaju poput golemih haulova s desecima pomodnih odjevnih komada, viralnim kozmetičkim pr...
Američka stranica na kojoj ljudi traže seksualne avanture pratila je aktivnost korisnika, a primijećeno je da je pojačana aktivnost prisutna na dva datuma na koje su ljudi jednostavno otvoreniji za preljub.
U današnje vrijeme postoje istraživanja za gotovo sve pa se tako pojavio i podatak o tome kad su ljudi najskloniji varanju.
Američka stranica na kojoj ljudi traže seksualne avanture pratila je aktivnost korisnika, a primijećeno je da je pojačana aktivnost prisutna na dva datuma na koje su ljudi jednostavno otvoreniji za preljub.
Prvi je 21. 7., dan na koji je prema podacima stranice avanturu tražilo čak 65 posto više korisnika, a povećanje aktivnosti za 45 posto primijećeno je na datum 30. 11.
Obrazloženje za ovaj fenomen ponudila je sama stranica. Naime, oba su datuma povezana s danima iščekivanja. U ljetnim mjesecima je riječ o iščekivanju godišnjeg odmora, a u zimskima se radi o početku predbožićne groznice.
Oba se datuma događaju upravo u vrijeme kad se pripremamo na pojačano druženje s prijateljima i rodbinom, zbog čega oni skloni varanju žele iskusiti nešto ludo i nezaboravno, nakon čega mogu ostatak praznika odraditi u miru.
Srećom, oba su datuma poprilično daleko, ali nije loše zapisati ih, zar ne?
IZVOR: INDEX.HR