Cinnamon glazed nokte uskoro ćemo viđati svugdje
Svako malo društvene mreže preplavi neki novi trend iz svijeta ljepote i kozmetike, a jedan od takvih ove jeseni definitivno je cinnamon glazed man...
"Mala crna haljina" među mirisima
Pronalaženje signature mirisa može biti proces koji traje godinama. Odabir parfema je osoban čin jer na svakoj osobi miriše drukčije. I zato, kad ga jednom nađemo, za razliku od mnogih drugih kozmetičkih proizvoda, većina nas ostaje vjerna omiljenom mirisu i uvijek iznova kupuje istu bočicu. Upravo tako nastaju klasici, parfemi koji nose titule bestselera.
Sjajno mjesto za inspiraciju i pronalazak svog mirisnog potpisa može biti upoznavanje s ovih deset kultnih parfema koji su nešto poput male crne haljine u garderobi. Poželjno bi bilo da jednu od ovih bočica imate na svojoj polici jer su izdržali test vremena i još uvijek su neki su od najprodavanijih parfema u svijetu, a onda svoju kolekciju s vremenom upotpunjavate nekim novim trendovskim mirisima.
J’adore nudi dio mirisnog “kolača” Diorovog luksuza, od bočice sa zlatnim vrhom i dekadentnog cvjetno-voćnog koktela do glamurozne reklamne kampanje s glumicom Charlize Theron. Stoga ne čudi da je ovo najprodavaniji miris ove modne kuće.
S popisom sastojaka koji uključuje kavu, pačulij i toplu vaniliju, ovo je cvjetno gurmanski miris koji izaziva ovisnost. U Velikoj Britaniji jedan je od najprodavanijih, a 2020. godine bio je miris koji smo najviše guglali.
Prošlo je 100 godina od lansiranja, ali Chanel No.5 ostaje najpoznatiji miris svih vremena. Ovaj puderasto cvjetni miris majstorski je spoj više od 80 sastojaka, uključujući ylang-ylang, ružu Centifolia i jasmin, koji se satima zadržavaju na koži.
Ako tražite novi signature miris koji privlači pažnju, ovo bi mogao biti taj. Omiljeni parfem mnogim svjetskim beauty urednicima začinjen je notama kože, mošusa i dima koje ga čine jednako poželjnim za oba spola. New York Times ga je nazvao “parfemom s kojim mirišete posvuda”.
Daisy je lansirana u ljeto 2007. godine bezbrižnom reklamnom kampanjom koja je savršeno utjelovila ovaj lepršavi cvjetni miris. Čak je i boca postala kultna, sa svojim razigranim vrhom od tratinčice. Kao rezultat toga, ne čudi što je od tada bila inspiracija za mnoge inačice i postala omiljeni miris mladih.
U prodaji još od 2013., ali još uvijek osvaja nagrade; 2020. godine je dobio nagradu Best of Beauty prema časopisu Allure. Ovo je jaki, slatki, cvjetni miris. Započinje voćno, s gornjim notama nektara crnog ribiza, nakon čega slijedi frezija i srce majske ruže, a završava mošusnom bazom s tragovima vanilije.
Chance je nešto poput Chanel No.5 mlade generacije. Otkako je lansiran, ne prestaje se prodavati, jednako kao i njegove dvije inačice – Eau Fraîche Eau de Toilette i Eau Tendre Eau de Parfum – koje su trenutno među najprodavanijim mirisima u Sephori.
Kao što samo ime govori, ovaj kultni favorit Viktor & Rolfa duboko je cvjetan zahvaljujući svježem jasminu i ruži, dok note vanilije i pačulija dodaju toplinu i sofisticiranost. Njegove cvjetne note i prekrasna bočica izdaleka su prepoznatljive i čine ga popularnim izborom od 2005. godine.
Ne znamo što je više prepoznatljivo: bočica u obliku zvijezde ili miris koji čuva. Angel ima bazu pačulija i gornje note voćnog bergamota, koje su “prelivene” slatkim pralinama i vanilijom, ali usprkos tomu nekako nikad ne miriše preslatko.
Jo Malone nedavno je otkrio svojih pet bestsellera, a prvo mjesto zauzela je upravo Engleska kruška i frezija. Navodno ovaj miris, koji je spokojna i sunčana mješavina sočnog voća i elegantnog cvijeća, obožava Catherine, vojvotkinja od Cambridgea.
Pročitajte: Najljepši cvjetni parfemi za proljeće kojima smo pomalo opsjednuti
Foto: Harper Sunday/Pexels