“No buy 2025.” daleko je najbolji viralni izazov dosad
Nakon što smo godinama na društvenim mrežama svjedočili sadržaju poput golemih haulova s desecima pomodnih odjevnih komada, viralnim kozmetičkim pr...
Na platformi Quora konobari su otkrili neke trikove kojima se služe kako bi izvukli veću napojnicu od gostiju.
“Lagano dodirnite ruku osobe koja najvjerojatnije plaća (upozorenje: ne pokušavajte ovo u azijskim i/ili muslimanskim zemljama)”, započeo je jedan od korisnika Quore pa je dodao i da je dobro naglas ponavljati narudžbu gosta, kao i mnogo brige posvetiti djeci i psima ako su s gostima u ugostiteljskom objektu.
“Konobari će vam rijetko istaknuti nešto s menija osim ako nemaju neki poslovni razlog da to učine. Moguće da imaju viška toga u kuhinji ili da se moraju što prije riješiti te namirnice zbog svježine. Ako konobar želi prodati neki koktel ili skuplji desert, dovoljno je da prošeta s njim po restoranu ili kafiću, nekom će odmah zapeti za oko i htjet će naručiti baš to”, dodao je.
Naglasio je i da uvijek treba biti pristojan prema konobarima. “Nikad ne znate kakvu tekućinu ćete dobiti u, primjerice, juhi. U 80-ima, dok sam radio kao konobar u Švicarskoj i Njemačkoj, viđao sam kolege kako uriniraju u tanjur juhe nepristojnog gosta”, kaže on.
“Dok sam ja radio kao konobar, često bismo imali regularne goste koji bi uvijek dolazili u isto vrijeme. Zapamtio bih što naručuju i u koje vrijeme dolaze i pobrinuo se da ih to uvijek čeka baš onda kad se pojave u restoranu”, ispričao je drugi bivši konobar.
“Kad sam radila kao konobarica, shvatila sam da je bitno da se uvijek ponašam kao da mi je upravo njihov stol najvažniji i kao da upravo oni imaju moju punu pozornost. Nebitno u kolikoj sam gužvi možda u tom trenu bila”, dodala je još jedna korisnica Quore.
Ostali su otkrili da je dobro kimati glavom dok gost naručuje jer tako konobar ostavlja dojam da se “slaže” s njegovom narudžbom i da ga cijeni.
“Biti iskren i pošten najbolja je politika. To će proći svaki put i gost će vas za to nagraditi”, zaključio je nakon svega jedan korisnik Quore.
Foto: Jia Jia Shum / Unsplash