6 modela čizama koje ćemo u 2025. viđati posvuda
Iako se na trenutak činilo tako, zimi kraj još nije blizu pa smo sigurni da ćete imati još puno prilika za obuti svoje omiljene čizme.Trenutačn...
Iza brenda Atela stoje 23-godišnja Tea Lukša i njezina mama Suzana
Ljubav prema modi i obiteljski poduzetnički duh 23-godišnja Tea Lukša spojila je u obliku vlastitog modnog brenda “Atela”. Njezin brend, čije su radionice smještene na sjeveru Lijepe Naše, proizvodi basic komade savršene za svakodnevno nošenje – i to sve po cijenama kakve ćete pronaći u većini high street dućana.
Baš zato, ako ste u potrazi za kvalitetnim bezvremenskim komadima, svakako pogledajte stranice brenda Atela.
Osim Tee, iza brenda stoji i njezina mama Suzana. Kako nam je ponosna Tea ispričala, mama Suzana već 20 godina vodi uspješni tekstilni obrt, a upravo ju je ona inspirirala na to da se baci u proširenje obiteljskog posla.
“Mama je vlasnica obrta Modni studio Latea, koji uspješno posluje više od 20 godina. Njezina stručnost i predanost stvorile su čvrste temelje na kojima sam ja mogla razviti zapravo razviti priču o brendu Atela. Ona nije samo poduzetnica nego i osoba koja svojim radom i iskustvom svakodnevno inspirira sve nas. Naš obrt, odnosno naš proizvodni pogon mjesto je gdje nastaju kvalitetni proizvodi izrađeni s puno pažnje i ljubavi. Uz tim od deset marljivih radnica stoji i moj tata Ljubomir, koji je tu za sve popravke strojeva. Mogu reći da je doista mama kroz godine izgradila obrt koji se prepoznaje po preciznosti, kvaliteti i profesionalnosti”, započela je Tea svoju priču.
Atela je, na neki način, za Teu ostvarenje sna iz djetinjstva. Od malih je nogu pratila mamu kako radi u obiteljskom obrtu.
“Moja mama cijeli svoj život posvetila je stvaranju uspješnih brendova za druge, dok je naš obrt bio poznat po izuzetnoj kvaliteti i preciznosti. Često sam se pitala zašto netko toliko stručan i talentiran nije osnovao vlastiti brend. S vremenom sam shvatila da ona to jednostavno ne može sama, uz sve obveze koje ima tijekom dana – od vođenja proizvodnje do brige o obitelji. Također sam djelomično htjela sebi dokazati da ljudi moraju znati što imaju u Hrvatskoj i da može biti cjenovno isto, a kvalitetnije i proizvedeno od žena za ženu”, priča Tea.
Ona je, još kao studentica, odlučila posvetiti se unaprjeđenju obiteljskog posla. Imala je viziju – spojiti mamin kvalitetan rad i stvoriti nešto što je svakoj ženi potrebno. Studirala je ekonomiku poduzetništva, a priču o brendu Atela, koji je ime dobio igrom riječima od mamine “Latee”, započela je prije tri godine. Naravno, sve je to došlo s određenim izazovima.
“Atela je brzo privukla pozornost, no uz redovan studij bilo je teško sve balansirati, ali je nekako funkcioniralo. Posebno mi je teško bilo kad nam je netko hakirao stranice i društvene mreže te sam osjetila da još nije pravo vrijeme i ostavila to sa strane”, prisjetila se Tea, pa dodala da vjeruje kako joj je upravo to trebalo da razvije strast i želju koju ima sada.
Nakon što je nedavno završila fakultet, odlučila se vratiti kući i potpuno posvetiti razvoju vlastitog brenda unutar obiteljskog posla. Kako nam je ispričala, svi su presretni što se vratila.
“Mislim da je u životu važno imati cilj i tjerati po svome, a moj je da barem dio ljudi počne vjerovati u hrvatske proizvode te da ljudi znaju što kupuju i što mi kao mala zemlja možemo napraviti unutar svojih granica. Osjećam da to dugujem mami i njezinoj svakodnevnoj žrtvi, ali i svojoj budućnosti”, kaže nam mlada poduzetnica.
Tea smatra da prema domaćim brendovima i dalje postoji određena predrasuda – mnogi misle da su manje kvalitetni, a ujedno i skuplji od fast fashiona, no Atela dokazuje upravo suprotno. Atela se ponosi izrazito povoljnim cijenama za basic komade poput majica i dolčevita koje stvaraju u svojoj maloj radioni.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
“Naš brend namijenjen je svim ženama – bakama, majkama, djevojkama – svima koje traže kvalitetne i bezvremenske osnovne komade poput dolčevita, majica i drugih nosivih klasika. Svaki odjevni predmet osmišljen je tako da bude praktičan, udoban i lako kombiniran, ali istovremeno elegantan i dugotrajan. Naša želja je da svaki komad koji stvorimo donese osjećaj udobnosti i ženstvenosti, baš onako kako smo ga i zamislile”, priča nam Tea, pa dodaje:
“Mislim da postoji velik potencijal za modnu industriju u Hrvatskoj, samo je potrebno pronaći pravi način da se dođe do kupaca i pokaže im da mogu kupovati povoljno, ali domaće. Mi, kao brend koji dolazi iz Hrvatske, želimo dokazati suprotno – da kvaliteta može biti na visokoj razini, a cijena pristupačna, bez kompromisa. I upravo sam zato krenula s osnovnim, basic proizvodima koje stvarno svi trebaju u svom ormaru”.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Njihove klasične jednobojne majice stoje između 7-10 eura, ovisno o modelu, a napravljene su od prirodnih materijala.
“Svi materijali koje koristimo u proizvodnji ekološki su prihvatljivi i proizvedeni uz stroge ekološke i socijalne kriterije. Ovi standardi također osiguravaju da naši proizvodi ne sadrže štetne tvari koje mogu utjecati na zdravlje korisnika, što nam omogućava da kupcima ponudimo sigurne i održive proizvode”, kaže Tea.
Atela se na društvene mreže vratila tek u prosincu, a Tea je već pretrpana pozitivnim reakcijama kupaca, koje su ih samo još više motivirale.
“Nastavit ćemo se fokusirati na kreiranje basic komada, ali u novim bojama kako bismo zadovoljili raznovrsne želje naših kupaca. Također, dobili smo nekoliko upita vezanih uz proširenje veličina pa ćemo svakako razmotriti mogućnost uvođenja većih veličina u našu ponudu kako bismo zadovoljili potrebe svih žena bez obzira na tjelesnu građu. Time ćemo omogućiti našim kupcima da pronađu baš ono što traže, a sve u skladu s našom misijom – jednostavno, autentično, bezvremensko, i naravno, domaće! U budućnosti planiramo proširiti našu ponudu i na kolekciju za djevojčice. Inspirirani potrebom za kvalitetnim i lijepim svečanim haljinama, želimo kreirati nešto potpuno novo i drukčije na tržištu. Naša ideja jest ponuditi djevojčicama jedinstvene komade koji će biti i elegantni i udobni, ali i jednostavni za svakodnevno nošenje. S ovom novom kolekcijom nadamo se da ćemo donijeti još jedan korak naprijed u ponudi koja zadovoljava sve generacije”, zaključila je mlada poduzetnica.
Foto: Privatne fotografije