
Najčešće skincare greške nakon 40-e koje vas postaravaju – i kako ih izbjeći
Mislite da dobro brinete o svojoj koži, ali ona i dalje izgleda umorno, suho ili bez sjaja? Možda vas vaša skincare rutina zapravo – postarava....
Pristupačna definicija luksuza
Istražujemo zašto je još uvijek ovaj parfem iz Zare najpopularniji – i trebate li mu i vi dati šansu – uspijete li si priskrbiti bočicu.
U svijetu ljepote kojim dominiraju vrhunski dizajnerski mirisi, Zara je uspjela privući poglede – i novčanike – svojim najprodavanijim mirisom, Red Temptation. Ovaj pristupačni dragulj zarobio je srca ljubitelja mirisa diljem svijeta, dokazujući da luksuz ne mora imati vrtoglavu cijenu.
Zara Red Temptation otvara se toplim, začinskim naletom šafrana i gorke naranče, brzo se razvijajući u srce bogato jantarom i suptilnim cvjetnim akordima. Miris se smjestio u opojnu, dugotrajnu bazu koja se uspoređivala sa željnim Maison Francis Baccarat Rouge 540, što je apsolutno jedan od glavnih razloga njegove popularnosti.
View this post on Instagram
Beauty influenceri na TikToku posebno su oduševljeni njegovom složenošću i dugotrajnošću, a mnogi navode da samo jedno prskanje traje dugo tijekom dana.
“Crveno iskušenje” nije samo popularno na policama – to je pravi digitalni fenomen. Nedavne analize društvenih medija otkrivaju da je hashtag #ZaraRedTemptation prikupio više od 15 milijuna pregleda i pojavljuje se u više od 200 000 objava na TikToku, odražavajući njegov golemi kulturni utjecaj.
View this post on Instagram
Podaci o internetskoj prodaji dodatno naglašavaju njegov uspjeh: insajderski izvori sugeriraju da ovaj miris sada čini gotovo 40 % ukupne prodaje parfema iz Zare, a potražnja je porasla za čak 200 % nakon njegove viralne slave. Trgovci su čak primijetili da se Red Temptation često rasproda u roku od 48 sati nakon obnavljanja zaliha, što je dokaz njegove neodoljive privlačnosti.
Ako još niste iskusili čari mirisa Zara Red Temptation, možda je savršeno vrijeme za to da se pridružite milijunima ljubitelja ljepote koji oduševljeni njime. Brojke, viralni trendovi i oduševljene kritike ukazuju na jednu nepobitnu istinu – ovaj će se parfem zadržati još neko vrijeme.
Foto: Pexels
Magda Dežđek je freelance novinarka i urednica s dugogodišnjim iskustvom u hrvatskim medijima. Karijeru je započela kao studentica u Jutarnjem listu, a ubrzo se pridružila magazinu Sensa, gdje je od prvog do posljednjeg broja radila kao urednica, novinarka i stilistica. Tijekom godina surađivala je s brojnim tiskanim i online medijima, uključujući Extru, Lisu, Elle i Adivu. Posljednje dvije godine dio je tima Ljepote&Zdravlja, specijalizirajući se za teme o wellbeingu i ljepoti. Uz strast za istraživanjem beauty svijeta, posebno uživa pisati o svojim putovanjima, koja su njezin nepresušan izvor inspiracije.