Ovo nevjerojatno sjenilo u olovci iz Zare u trenu će pretvoriti dnevnu šminku u party make up
Stiže sezona božićnih i novogodišnjih tuluma, a Zara ima "čarobni štapić" koji će vam pomoći da zablistate u svakoj prigodi bez puno truda. Ako već...
Proizvod koji tek treba napuniti godinu dana postojanja na tržištu, PIK Pečena šunka, ostvario je već više od 10 milijuna kuna prihoda. Upravo odlukom o proizvodnji Pečene šunke, PIK Vrbovec napravio je iskorak u (na tržištu sve traženiju) kategoriju gotovih i polugotovih proizvoda te još jednom potvrdio i opravdao usmjerenost na inovacije te potrebe i želje potrošača.
“Fokus kompanije vrlo je jasan – kontinuirano inoviramo i ulažemo u ključne grupe proizvoda. Upravo zato smo se odlučili i na uvođenje nove tehnologije pečenja, a na novi proizvod koji je ona omogućila tržište je reagiralo s oduševljenjem. Ovakve inovacije osiguravaju nam lidersku poziciju na tržištu, a rezultat koji ostvarujemo motiv je koji nas pokreće”, poručio je Boris Jaranović, direktor marketinga PIK Vrbovca.
Uz spomenute rezultate u kategoriji šunki, PIK Vrbovec u ovoj godini bilježi rast prodaje i u kategoriji kobasica za kuhanje i pečenje, i to od 14 posto. Tržištu i u ovom segmentu nude vrlo širok asortiman, a top proizvodi su Kranjska i Debrecinka.
Osim kvalitete proizvoda i liderske pozicije na tržištu, kompanija intenzivno radi i na razvoju i unapređenju logističkog poslovanja. Četiri logistička centra koja pokrivaju cijelu Hrvatsku te vozni park od 150 kamiona omogućavaju PIK-u da godišnje preveze 160 tisuća tona robe. Iskorištavajući svoju komparativnu prednost, PIK Vrbovec izrastao je tako u najvećeg pružatelja logističkih usluga u hladnom lancu. Samo neki od glavnih partnera su Pik Rijeka, Perutnina Ptuj, Zvijezda, Aia, Žito proizvod, Zdenka i mnogi drugi, a u tijeku su i pregovori s novim partnerima.
Osim domaćeg tržišta te rasta i razvoja na domaćem tržišta, PIK Vrbovec ima snažan izvozni potencijal pa tako petina prodaje pripada izvoznim tržišta na kojima je PIK prisutan. Dogovoren je također i nastavak suradnje s najvećim poljskim trgovačkim lancem koja je započela u srpnju, pa će i sljedeće godine kupci Biedronke moći konzumirati vrhunske hrvatske mesne prerađevine.
U posljednjih nekoliko godina poslovanje PIK Vrbovca sve je više usmjereno upravo na izvoz. U 2016. godini, čak petina prodanih proizvoda plasirana je upravo na strana tržišta, što predstavlja rast od 12 posto u odnosu na godinu ranije i potvrđuje ulogu PIK Vrbovca kao vodeće mesne industrije u Hrvatskoj i regiji.