Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Proizvod koji tek treba napuniti godinu dana postojanja na tržištu, PIK Pečena šunka, ostvario je već više od 10 milijuna kuna prihoda. Upravo odlukom o proizvodnji Pečene šunke, PIK Vrbovec napravio je iskorak u (na tržištu sve traženiju) kategoriju gotovih i polugotovih proizvoda te još jednom potvrdio i opravdao usmjerenost na inovacije te potrebe i želje potrošača.
“Fokus kompanije vrlo je jasan – kontinuirano inoviramo i ulažemo u ključne grupe proizvoda. Upravo zato smo se odlučili i na uvođenje nove tehnologije pečenja, a na novi proizvod koji je ona omogućila tržište je reagiralo s oduševljenjem. Ovakve inovacije osiguravaju nam lidersku poziciju na tržištu, a rezultat koji ostvarujemo motiv je koji nas pokreće”, poručio je Boris Jaranović, direktor marketinga PIK Vrbovca.
Uz spomenute rezultate u kategoriji šunki, PIK Vrbovec u ovoj godini bilježi rast prodaje i u kategoriji kobasica za kuhanje i pečenje, i to od 14 posto. Tržištu i u ovom segmentu nude vrlo širok asortiman, a top proizvodi su Kranjska i Debrecinka.
Osim kvalitete proizvoda i liderske pozicije na tržištu, kompanija intenzivno radi i na razvoju i unapređenju logističkog poslovanja. Četiri logistička centra koja pokrivaju cijelu Hrvatsku te vozni park od 150 kamiona omogućavaju PIK-u da godišnje preveze 160 tisuća tona robe. Iskorištavajući svoju komparativnu prednost, PIK Vrbovec izrastao je tako u najvećeg pružatelja logističkih usluga u hladnom lancu. Samo neki od glavnih partnera su Pik Rijeka, Perutnina Ptuj, Zvijezda, Aia, Žito proizvod, Zdenka i mnogi drugi, a u tijeku su i pregovori s novim partnerima.
Osim domaćeg tržišta te rasta i razvoja na domaćem tržišta, PIK Vrbovec ima snažan izvozni potencijal pa tako petina prodaje pripada izvoznim tržišta na kojima je PIK prisutan. Dogovoren je također i nastavak suradnje s najvećim poljskim trgovačkim lancem koja je započela u srpnju, pa će i sljedeće godine kupci Biedronke moći konzumirati vrhunske hrvatske mesne prerađevine.
U posljednjih nekoliko godina poslovanje PIK Vrbovca sve je više usmjereno upravo na izvoz. U 2016. godini, čak petina prodanih proizvoda plasirana je upravo na strana tržišta, što predstavlja rast od 12 posto u odnosu na godinu ranije i potvrđuje ulogu PIK Vrbovca kao vodeće mesne industrije u Hrvatskoj i regiji.