U Zagrebu se održavaju radionice art terapije za lakše svladavanje svakodnevnih briga i stresa
Brojna su istraživanja pokazala da bavljenje umjetnošću, u njezinim raznim oblicima, može biti vrlo pozitivno za mentalno zdravlje. Tu se pojavila ...
P&G Fabric Care – čiji globalni brandovi uključuju Ariel i Lenor – primjenjuje kognitivnu znanost kako bi shvatio razlog zašto se ljudi zaljube u svoju odjeću i lako odljube te zašto se događa da većina ljudi 80% vremena nosi samo 20 % odjeće iz svog ormara. 1 Procter & Gamble koristi ova saznanja kako bi oslobodili i produljili dugovječnost te ljepotu odjeće koju volimo. Nedavno istraživanje, provedeno za P&G, otkrilo je kako bi 84% žena željelo osvježiti odjeću u svom ormaru.
Istraživanje je otkrilo kako na većinu ljudi multiosjetilni utjecaji djeluju puno snažnije nego što misle te u nekom trenutnku prestanu nositi odjeću jer je izgubila upravo te multiosjetilne karakteristike koje su ih prvotno privukle – izgled, fizički osjećaj na koži i onaj unutarnji osjećaj koji imamo kad je nosimo. Ove kognitivne – uglavnom nesvjesne – reakcije često presude odjevnom predmetu i “osude” ga na boravak u ormaru do kraja života. Kombinirajući kognitivna saznanja o načinu na koji djeluje naš mozak i vrhunsku stručnost kad je riječ o ljepoti i njezi odjeće, znanstvenici kompanije P&G prionuli su istraživanju i osmišljavanju inovacija kojima bi održali željene osjetilne attribute odjeće kako bismo je mogli nositi što dulje i pri tome uživati kao i prvog dana.
Kognitivna znanost susreće tehnologiju proizvodnje tkanina: unaprjeđenje jedinstvenog P&G pristupa u 3 koraka kojim se produljuju i poboljšavaju čuvstvene karakteristike odjeće
Veza između naših osjeta i modnih izbora nije novootkrivena, no novost je eksplozija korištenja ovih novih vrsta tkanina na modnim pistama i u kolekcijama poznatih brandova. P&G je prepoznao ovaj trend i zbog toga osmislio pristup u 3 koraka koji čisti, štiti i osvježava tkanine kako bi njihovi vlasnici što dulje voljeli njihov izgled, uživali u osjećaju dok ih nose kao i njihovom mirisu.
Kako bi još bolje shvatio odnos koji žene imaju sa svojom odjećom, P&G je proveo istraživanje u zemljama srednje i istočne Europe u kojem je ispitivao navike prilikom kupnje odjeće i načina na koji brinu za istu. Istaživanje je pokazalo kako 67% žena u prosjeku kupuje do 20 novih odjevnih predmeta godišnje, dok samo 1% ne kupi niti jedan komad odjeće godišnje. 40% njih predmete kupuje isključivo na temelju izgleda tj.kako im pristaje, a tek kasnije razmišlja o tome kako će ih prati.
Kako dizajneri koriste sve složenije mješavine tkanina, njega je postala također složenija – tako više od tri četvrtine ispitanih tvrdi kako svaku pojedinu tkaninu njeguje posebno te pri tome koriste različite vrste deterdženata (prašak, gel, kapsule) kako bi bili sigurni da će pranje ukloniti sve mrlje na odjeći.
Tekući prašak Ariel kombinira najbolje od Arielovog praška za šareno rublje i njege koju pruža tekući deterdžent, čime jamči savršenu čistoću i zaštitu ljepote današnjih tkanina. I dok novi Ariel tekući prašak svojom posebnom formulacijom i čepom za tretiranje mrlja postiže besprijekornu čistoću odjeće, novi super koncentrirani Lenor s tehnologijom FRESHLOCK™ predstavlja evoluciju u svom području. FRESHLOCK™ je naša nova generacija mirisnih mikrokapsula koja vašoj odjeći pruža dugotrajnu svježinu, čak do 12 sati. Prilikom pranja kapsule FRESHLOCK™ se odlažu na vlakna vaših odjevnih predmeta. Kako u sebi čuvaju miris, za njegovo otpuštanje i oslobađanje eksplozije svježine, dovoljno ih je tek nježno protrljati. Sada su korisnici u mogućnosti s 10 ml Lenora manje po svakom pranju uživati u cjelodnevnoj svježini odjeće.
Zadnje, ali ništa manje važno – P&G je nastavio i svoju suradnju s poznatim svjetskim dizajnerom Giles Deaconom, koji je ovom prilikom dizajnirao svoju drugu kolekciju odjeće koju je moguće prati u perilici. Kolekcija sadrži 10 modela koje povezuju žarke boje, odvažni print i različite duljine; dizajnirane tako da bi žena u tim modelima mogla objediniti sve funkcije koje dan stavlja pred nju te pri tome odisati posebnošću i samouvjerenošću.
U Hrvatskoj se u njegov dizajn iz prve ruke “uvjerila” naša poznata voditeljica, fashionistica i blogerica Petra Nižetić. Ona je prva i jedina u našoj zemlji dobila priliku obući jednu od unikatnih Gilesovih haljina i s njom snimila mini editorijal.
Tom prilikom rekla je “Odjeća za mene nije samo niz predmeta koji udovoljavaju samo primarnoj funkciji zaštite tijela od vanjskih utjecaja. Za mene je ona način izražavanja i komunikacije s okolinom te uvijek nosim odjeću koju volim, u kojoj se osjećam ugodno i koja me razveseljava. Iz tog razloga, oduševio me jedinstveni pristup kompanije P&G koji je usmjeren na ojačanje i produžen životni vijek osobina tkanina te na to kako ljudi percipiraju svoju odjeću: kroz izgled, osjećaj i miris.“