Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Kada je u pitanju prodaja ženskog donjeg rublja, odnosno grudnjaka, oni za plus size žene prodaju se četiri puta bolje od onih za mršavice.
Linija rublja Adore Me, sa sjedištem u New Yorku, potvrdila je ovu činjenicu: “Postoje oni koji znaju da ženska ljepota nije supermršavo.”
Ova kompanija, čije rublje možete naručiti online, provela je istraživanja, odnosno tri vrste reklame. Poslije mršavih žena i seksi plavuša, na red je došla reklama sa ženama s većim oblinama. Poslije te reklame, prodaja je porasla za nevjerojatna četiri puta!
Istraživanje je također pokazalo da ženama više odgovara kada fotografije modela u kampanjama nisu prošle “fotošopirane”, već su “onakve kakve jesu”.
Također se pokazalo da se kupcima više sviđa kada na reklami vide brinete, nego plavuše…
Izvor: Life Content
Foto: Getty, Instagram