Kultni Black Opium dobio je “svečani” makeover – za blagdane stiže u “glitter” verziji
YSL je upravo lansirao Black Opium Eau de Parfum Glitter, lepršav, sladak i seksi zaokret kultnog mirisa Black Opium. Jedva čekamo isprobati ga! ...
Tvrtka Cosnova GmbH je pokrenula inicijativu zajedno sa svojim brandovima essence, CATRICE & L.O.V, kako bi podržali trenutnu situaciju u borbi protiv korona virusa.
Za svaki post ili priču ovi beauty brendovi dodaju 5 € na već osiguranu donaciju od 500.000 €, za Médecins Sans Frontières (Doctors without borders – @doctorswithoutborders) – međunarodna, humanitarna i nevladina organizacija koja pruža medicinsku pomoć žrtvama oružanih sukoba, epidemija i prirodnih ili ljudski izazvanih katastrofa. Uz nadu da će našim sudjelovanjem donacija porasti do 1 mil. €.
Ključna poruka je podizanje svijesti o važnoj temi #SocialDistance. Da bi podijelili ovu inicijativu, brendovi aktiviraju zajednice sa svakodnevnim sadržajem. Pozivaju tako da prijateljima koji vam nedostaju pošaljete digitalni poljubac, a svaki se digitalni poljubac računa.
Pridružite se ovoj donaciji za dobar razlog – protiv #corone. Podijelite svoj digitalni poljubac onima koji vam nedostaju i potaknite svijest o #socialdistancingu, a evo i kako:
1. Objavite digitalni poljubac pomoću hashtaga #kisstance
2. Označite u objavi @essence_cosmetics @catrice.cosmetics
3. Dodajte svoju lokaciju
Za svaki post ili priču tvrtka cosnova GmbH dodaje 5 € u donaciju od 500.000 € do 1 mil. €. Više informacija i na Instagram profilima @essence_cosmetics @catrice.cosmetics.
Držite #kisstance sa svojim najmilijima i budite sigurni dijeljenjem digitalnog poljupca.