Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Najpoznatiji regionalni multibrend concept store, FASHION&FRIENDS, obilježava početak nove sezone proljetnom kampanjom kojoj je u cilju kanalizirati energiju milenijaca i podržati njihov svijet u tisuću boja. Kampanja je inspirirana Jadranskim morem, koje pruža intenzivnu pozadinu za žarke tonove i slojevite teksture. U prvi plan stavljeni su svjetlost i optimizam jer nam svima nakon duge zime treba malo boje i svježine. Kadrovi kampanje prikazuju one izražajne i prirodne trenutke radosti, osjećaje s kojima će se urbani fashionisti s lakoćom moći poistovjetiti.
Na fotografijama su prikazani must-have komadi svjetski najpoznatijih urbanih brendova iz ponude Fashion&Friendsa: Guess, Tommy Hilfiger, Liu Jo, Calvin Klein, Gaudi, SuperDry, Replay, Manila Grace, G-Star Raw, UGG, Premiata, Colors of California, Muo, Paciotti, Diesel, Inuikii, Desigual i Steve Madden.
Kampanja je snimana u Splitu, a potpisuje ju marketinški tim Fashion Company i poznati hrvatski fotograf Goran Čižmešija uz asistenciju Mirka Jankovića. Kolekciju nose modeli: Lucia Rajić i Ana Klarić- Talia Model agencija te Marko Tkalčević i Vazmenko Pervan.