Proljeće je na Manhattanu, a Anne Hathaway i Jason Sudeikis sjede u hotelskoj sobi u Midtownu te raspravljaju o prilično uznemirujućim temama svog novog kaiju filma koji u kinima igra od ovog tjedna. Prva scena filma ”Colossal” u režiji Nacha Vigalondoa, sugerira da je pomalo “ćaknut”, ali ujedno i zabavan: Nakon što ju je neslavno otpustio njezin bogati i zgodni dečko (Dan Stevens), Gloria (Hathaway), New York party djevojka, vraća se u rodno predgrađe i tamo otkriva da svaki put kada se napije stječe sposobnost upravljanja Godzillom, velikim stvorenjem koje terorizira građane Seoula, preko cijelog planeta. Zapravo je to čudovište njezin avatar. No, dok je publika uživljena u lažni osjećaj eskapizma u film o čudovištu, Gloria postaje svjesna svojih postupaka koje uključuju smrt stotine ljudine, dok se njezin prijatelj iz djetinjstva Oskar (Sudeikis) koji postaje njezin novi prijatelj u opijanju, pretvara u fizički nasilnog čovjeka.
Za Hathaway, koja se posljednih godina spustila ispod filmskog radara (jedini film koji je široko distribuiran nakon filma ”Les Miserables” je 2015. godine ”The Intern”), film je bilo lako za prihvatiti. ”Pročitala sam scenarij i to je bilo to. Ušla sam u taj projekt sigurna”, rekla je Hathaway.
Iako je primarni fokus filma na glavnim akterima, s druge strane fikcije nalazi se prikaz stvarnosti kada su u Seoulu mnogi ljudi izloženi riziku koji je posljedica ponašanja glavnih aktera. ”Ne bih izostavio simboličnost toga. Kada se nešto događa negdje u svijetu, a pitanje je života i smrti, često to ignoriramo”, izjavio je Sudeikis.
To je problem na koji film ukazuje. Kada čudoviše napadne Seoul drugi put, Gloria jadikuje zašto nije napalo neki drugi grad. Jednom kada neka katastrofa više puta pogodi jedno mjesto, ljudi jednostavno prestaju mariti.